• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • zitis81

Tille Tille. Du är otrolig. Hur orkar du hänga i som du gör??? Förresten grattis Tille till den nya tanden
    Jag kan inte fatta hur du orkar och var du får din kraft i från. Jo det kan jag om jag tänker efter. Det är från din UNDERBARA familj som är så oerhört starka.
    Therese o Niklas jag beundrar verkligen er ni står där som två solar och lyser kärlek och värme över er son. Och inte bara över honom heller utan ni låter oss och så många andra också få en del av er. Ni är så underbara och ni är värda allt
    Ha nu en riktigt bra natt så hörs vi i morgon.

STORA KRAMAR ( )

Rosita med familj

• Theresesmamma

Åh vad kul med en tand till Det är alltid roligt att se de grynen växa! Vad synd att inte Dea kommer i morgon! Jag tror nog att du Tillegubben väntar med att fara tills du får träffa henne igen! Har du fått så mycket godis idag!? Det ska ni barn ha Det är bara påsk 1 gång om året!! Passa på å ät
    Nu är det snart sängdags igen. Dagarna går så fort så man hinner knappt med.
    Jag hoppas du får en lugn och fin natt GulleTille så ses vi här i morgon bitti igen!
    Varma kramar till er alla från oss alla
    Therese, snusa Tilleman lite grann från mig...?
    Natti natti

• Tove

God Natt lille Tille!
    Sov så gott nu, lille fjärlisvän!

Terese: Tack för att du låter oss ta del av Er vardag! Det ger mig så otroligt mycket, och fast jag egentligen hoppas att Tille skall få slippa sina plågor, så hoppas, hoppas hoppas hoppas jag varje gång jag går in och läser att det skall stå: "Nu har Tille ätir 120 ml, och klockan är bara 12:00"

Ni är ett mirakel av kärlek, hela familjen!

Sov gott allesammans!

Mjuk kram

Marie med Familj

• hillson

godnatt lilla Tille.... sitter här igen och tänker på dig....Sov sött i natt och dröm om vackra saker,det ska jag göra,drömma om blåa ögon...

Tänder ett ljus igen,dom brinner ner så fort dom där ljusen...

snusa sött söta Tille....

kramar sanna

• moa marcus mio mamma

Tänder ett Ljus

.....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

Tänder ett
    ljus till lilla
    Fjärilspojken.

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    anna med familj!

• Carolinejosefine

Hej Tille, läste att du fått en ny tand Hoppas att du inte har ont idag och att du fått kramas mycket med mamma och pappa! Idag lämnade vi ett vårlikt Stockholm med både tulpaner och krokusar för att åka mot Sundsvall, närmare bestämt Timrå. Här var det mycket snö kvar. Så vi är inte långt från dig nu Tille-killen! Du är i våra tankar varje timme.

Många kramar Caroline och Henrik

ps. vad fina bilder alla hade gjort av dig Tille. Originalet är finast, men de bilderna var jättefina också! Roligt för din mamma och pappa och syskon att ta fram och titta på när du ska resa bort till en bättre plats. Där är det sol och blommor överallt och du behöver aldrig mer ha ont. Och alla som du älskar kommer snart till dig, för där går tiden fort.

• majsans

Ja du Tille du är en kämpare du!! Nya tänder och allt.. Har idag varit i Sundsvall och farit runt och många gånger for Du förbi mina tankar..Sov nu mjukt och fint och ha en glad påsk! Hälsa mamma,pappa, bror och syster detsamma..
    Kramar Marie med familj..

• pofia

God natt Tilleman och familjen. Hoppas natten blir lugn och utan smärta...
    Kramar Sofia

• Negalia

Säger godnatt till Tille med familj.. Du förvånar mig lille kille..
    Varm kram Anso

• vikmyran

sov så gott Tilleman önskar även er Therese, Nicklas och Liam en riktigt god natt !

Många bamsekramar Linda

Svar på tråden Tilles tråd