• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fiaflopp

Godmorgon Tille,finns du med oss i dag också?
    Var du än är så finns du i mona tankar som vanligt och kommer altid att göra det...
    Ha nu en fin dag med storasyrran,hoppas att solen skiner på hela familjen...

• Gilga

Gomorron prins Tille,var du än vaknar..hoppas att natten varit rofylld för dig,och resten av familjen

Tittar in snart igen

Varma och mjuka snusningar//Nilla

• tammago

Älskade lilla barn, tänker på dig så mycket...

Hoppas natten varit mild mot dig.

Tänker på er!

***KRAMAR OM****
    Erica, malmö

• Kaspers mamma

Kommer in och snusar lite på Tillegubben...
    Hoppas att natten vart lugn för er och att ni orkar ännu en dag.
    Vår lilla kämpe Tille!

Tänker på dig när jag vaknar!
    Tänker på dig när jag kramar mina små troll.
    Tänker på dig när jag jobbar.
    Tänker på dig hela tiden.
    Tänker på dig när jag går och lägger mig.
    Drömmer om dig lilla Tille...

Många dunlätta pussar på din panna lilla Tille!

Kramar på hela din starka familj!
    Massor av kärlek och styrka!

/Sandra och hela min lilla familj

• Sassa82

God morgon Tille med familj, hoppas natten vart lugn. Sen vill jag passa på att önsk aglad påsk hoppas ni får en lugn påsk.
    Kramar

• Ida 3

Godmorgon Tille!!
    Hoppas natten har varit god
    Glad Påsk till dig och din familj
    Kramar om

• malinorebro

God morgon familjen.

Vill bara änengång säga att jag tänker mycket på er..

Nu när vi närmar oss påsken skämtar alltid min man om att jag är hans lilla påsk häxa önska faktiskt för första gången att jag vore hans häxa för då kanske man kunnat hjälpa lille Tille..

Malin

• cattis10

Godmorgon. Tankarn är hos er varje sekund. kramisar

• Fröken Stålhand

God morgon på er... Tille, hoppas att du har fått sova gott utan smärtor inatt. Fick du i dig lite vatten igår? Några droppar blir ju lite iaf...
    Hoppas att ni får en bra dag idag, kommer att finnas här och ni ska veta att jag tänker på er...

Glad Påsk lille Tille, Therese, Nicklas och Liam!

Svar på tråden Tilles tråd