• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anna81

godmorron Tille med familj! hoppas natten varit lugn och att ni får en fin dag. kram

• cami83

Hejsan Tille & familjen,vi tänker på er dagligen & sänder påskkramar till er!

• Snigla

Har hela morgonen kollat om det står nåt nytt men det gör det inte... Har han vaknat idag? Kram på er!

• Clown

God morgon familjen! Tittar in för att se om Tillemannen fortfarande är med oss?
    Hoppas natten varit så okej som den kunde, och att ni får en så bra dag som ni kan!
    Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Moa och Max

God morgon!
    Inga nyheter är goda nyheter heter de ju och jag tar de som de just nu! Här hos mej regnar de men jag hoppas att ni får sol i s-vall idag! Tille är värd solsken tycker jag.
    Ni är i mina tankar jämt å ständigt och jag lär aldrig glömma den lilla pojken som fick mej till å inse vilket härligt liv jag igentligen har!

• Tite

God Morgon Tille med familj!
    Vill bara önska er en riktigt bra påsk, så bra ni kan få...
    Ni finns ständigt i våra tankar!!!
    Många kramar till er underbara, starka människor!!!
    //Titti med familj

• ninaa 65

Godmorgon älskade familj , hoppas att natten vrit lugn och att ni har snusat
    gott på lille Tille. Här är det mulet och grått men i Sunsvall skinner nog solen
    om inte så kanske Tille skiner även idag hos er.
    KRAM I MASSOR TILL ER.

• Karlstadmamma

God morgon Tille med familj
    Hoppas att natten var lugn och full med sköna drömmar. Hoppas att ni får en bra skärtorsdag, lugn och skön. Hälsa Liam att jag hoppas att han får många goda påskägg och att han är en toppenbra storebror.
    Massor med kramar till familjen och mjuka snusningar på Yillekämpens panna!

• Karlstadmamma

Hmm.. Tillekämpen skulle det stå...

• olivettan

Godmorgon TillePrinsen!
    Hoppas natten varit lugn...
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd