• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pyret 85

godmorgon Tille och familjen.
    Hoppas att natten varit lugn och att ni får en fin dag tillsammans.

Glad Påsk!

tänker på er!

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Jonalv

Godmorgon på er!

Vi undrar så hur ni har det och om ni har fått lite vila inatt

Jag lovade er lite solstrålar med mina killars flygpan igår kväll och oh vad glad jag blev nu när strålarna bryter fram (tycker inte om när man inte hållar vad man lovar...)

• Sömntutan

God morgon Tille med familj!
    Hur har natten varit? Jag hoppas den har varit så lugn och harmonisk som det går i en situation som denna.

Lille Tille idag ska vi åka iväg och som jag skrev igår så kan jag inte titta till dig som jag brukar. Det känns jobbigt, men så fort jag är framme så kollar jag hur läget är.
    Tittar in innan jag åker!
    Fjäderlätta pussar på din panna!
    Anna

• Jesper73

God morgon, familjen jag tittar in om en stund igen.

Vår gardin den böljar svagt där solen strömmar
    långt bakom ditt öga svinner nattens drömmar
    du drömmer om något fint
    jag ser du småler

Om du var vaken skulle jag ge dig
    allt det där
    jag aldrig ger dig
    men du, jag ger dig min morgon
    jag ger dig min dag/ F. Åkerström

/Jesper

• LOTTA N

God morgon på er. Hoppas att natten varit lugn och att Tille slagit upp sina stora blå i dag också. Tänker på er hela tiden och hoppas att ni får en fin dag.
    Kramar till er och snusningar till TIlle.

• mamma69

God morgon! Hur har ni det ? kramar till er alla.

• CORPSBRIDE

Hej och godmorgon min lille vän...jag undrar jag hur du mår idag.Glad påsk på dig...
    Kram Elionor(mina små flickor Hannah och Elsa vill skicka många kramar och påskägg till dig=).

• gurlie

Godmorgon och Glad påsk lille prins.

Nu drar min son i mig och tar min hand. Vi ska iväg och äta frukost i köket. Vi ses sen.

kram

• Jonalv

..jaha får börja om från början det var en buse som skickade iväg det påbörjade inlägget..

Godmorgon på er!

Vi undrar så hur ni har det och om ni har fått lite vila inatt

Jag lovade er lite solstrålar med mina killars flygpan igår kväll och oh vad glad jag blev nu när strålarna bryter fram (tycker inte om när man inte hållar vad man lovar..). Önskar så att de kan nå till er för att ni ska få lite extra energi att använda om er egna tryter.

Många kramar

• Kathrine

God morgon hjälte familjen

Hoppas att natten varit lugn....
    Jag ska nu åka bort några dagar och kommer tyvärr att ha svårt att följa min hjältefamilj. Men jag kommer ständigt att ha mina tankar hos er.

Många stärkande kramar från mig.

Svar på tråden Tilles tråd