• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Såg just ett inlägg i THERESE6699 dagbok att det kanske har fötts ett barn till I Sundsvall med samma typ av sjukdom som Tille i Jan eller Mars.

Vet du Therese något om detta?
    EB sjukdomen som sådan, ökar den mot tidigare?

Bedrivs det forskning idag?

Hoppas att ni har fått sova gott inatt, jag sänder mina snusningar och tankar till vår Tille

• Ella79

SNÖ. Det första jag ser när jag kommer från sovrummet nu på morgonen är snö, det snöar...Det kan inte vara möjligt...Nu vill vi ha vår i Umeå också...Jag hoppas i alla fall att solen skiner över Sundsvall idag så att ni kan sitta ute så som ni gjorde när AB var hos er. Det såg så mysigt ut. Jag hoppas att natten varit vänlig mot er alla...Kikar in på en stund igen.../Elin

• Plippi

God morgon.
    Här finns ngra till som hoppas att natten varit bra.

Jag läste igår att du fätt en tand till Tille. Fem små bissingarredan, det är inte dåligt det.

Härom dagen läste jag ett inlägg där det stod att det var bra för Tille att bada, eftersom huden "dricker" vatten. Är det så? Kan det vara en orsak till att Tille fortfarande orkar vara med, trots att han nästan inte får i sig ngn vätska?

Hur som helst så hoppas vi på en fin dag idag.

• Jaroko

Hei og god morgen.
    Håper dere alle har hatt en så lugn natt som mulig i en sådan stund. Det er rart hvordan dette virker inn på mitt liv. Kramar fra meg og hele familien her i norge.

• Nadjis

Godmorgon, sänder styrkekramar till er och lille Tille.

• smiley77

God morgon! Drömde om er prins inatt, precis när jag skulle få veta hur han hade det idag så vaknade jag. Var genast tvungen att logga in och kolla. Hoppas er kämpe fått en skön natt. Kramar

• mette

God morgan hela Tille-familjen!

Har du slagit upp de vackra ögonen ännu en dag lille älskade vän?

• Trikarn

Hmm hittar inte de nya inläggen i Threses dagbok..gammla eller nya FL??

• Lilou

God morgon

Hoppas ni alla fatt en god natts somn

• viktoranton

God morgon hela familjen!

Hoppas att natten har varit lugn och att ni har fått sovit skönt.

Är PRINSEN med oss i dag tro? Eller har du fått somna för att slippa smärta och oro?

Tankarna är hos er hela tiden, ha det så bra in bara kan.

Många påsk kramar till er!

Svar på tråden Tilles tråd