Hej Tille lille!
Hoppas att allt bra med dej. Läste mammas dagbok om dej idag. Och jag har sett pappas bild på dej vännen. Du har dina vackra otroligt vackra blå ögon kvar.
Igag har det gått i hundra nittio här hemma. Varit o lämnat Amanda hos en kompis. Städat här hemma o var nästan färdig när Peter kom hem med en jobbatkompis idag. Städat färdigt Elena och Nicky har gjort påskfint här inne och ute i trädgården får se när påsken är över om de tycker att det är så kul då de ska få plocka bort varje påskfjäder de satt i häcken ut med vägen säkert 50 fjädrar om inte mer.
Har haft dej i tankarna hela dagen. Elena berättade precis att Rickard vår store kille har skrivit i sin dagbok på lunar Varför ska livet vara så orättvist?
så här skriver han:
Att en liten människas öde kan bli så utstakat på så kort tid, att det kan ta slut så snabbt är helt makalöst :(
Jag saknar egentligen ord men jag vill så gärna skriva något. Det kommer antagligen inte gör någon skillnad för någon men det är inte relevant för tillfället.
=( Det är otroligt sorgligt att ett litet liv ska släckas innan det har hunnit börja på riktigt, stackars lilla Tille har redan fått sitt öde utstakat :( Hur orättvist känns inte livet när det finns barn som är dödligt sjuka och det finns absolut inget bot på sjukdomen. Varför är det såhär? En liten bebis har ju så mycket framför sig.
När ett litet, pyttelitet barn råkar illa ut berör det mig mer för det känns just så otroligt orättvist att till exempel jag ska ha det bra medans någon annan ska behöva kämpa förgäves =( Så jag instämmer med mamma och pappa och tänder ett ljus för en liten kille som förtjänar ett sådant...Tille.
Jag beundrar föräldrar som kämpar för sina barn när ödet är hårt =( Lider med dem när de blir berövade sina barn :( Det är barnen och föräldrarna som är de sanna kämparna.
Ingen annan har rätt att klaga om de är vid liv och inte behöver kämpa för att vara det, och ändå så gör alla det, iklusive jag.
Det är som Nightwish låten är....Angels Fall First
Stanna upp och tänk efter!
Detta är Rickards ord till dej Tille.
Hörde att ni ska ha folk hemma idag vad kul hoppas att du har dina vackra blå ögon vakna så att alla får se dem.
Önskar dej Tille en glad påsk och jag hoppas att du stannar kvar över påsken.
Eller om du hoppar på Magnus tåg som låter helt underbart. Eller om du följer med änglarna som står vid din sida hela tiden.
Tittar in här innan vi ska sova.
Natti natt Tille lille. Hoppas att du får sova utan att ha ont och att vi ses i morron bitti igen.
Många fjäderlätta pussar på pannan din och fjäderlätta kramar till dej Tille och till mamma,pappa, Liam och Dea en massa bamse styrkekramar från hela familjen Haack i skånes fagerhult