• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MikkisPikkis

Sänder en hel korg full med påsk kramar till Dig, Tille och din Mor, Far & dina syskon.
    Tille Lille du finns i mina tankar dag som natt... Tille Lille jag tänder ett ljus för dig ikväll också.

Sussa så sött, Lille vän...

• Visslan
    He Only Takes the Best
    ~~
    God saw he was getting tired
    and a cure was not to be.
    So he put his arms around him
    and whispered, "Come with me."
    ~~
    With tear-filled eyes we watched him
    suffer and fade away.
    Although we loved him deeply,
    we could not make him stay.
    ~~
    A golden heart stopped beating,
    his small body put to rest.
    God broke our hearts to prove to us
    he only takes the best.

Varma kärleken kramar till min Stora Lilla Hjälte..Tille och hans underbara familj.. så fylld av Mod, Vishet, Ömhet och Kärlek..
    Föralltid i mitt hjärta...
    Malin
  • sveamoder

Godnatt Lille Tille! Godnatt Familjen!

Önskar er en rofylld natt.

Nu ska jag gå och tända ditt ljus Tilleman.

Natti natti.

Massa kramar.

• Birgitta2

Go´natt Tilleman. Hoppas du får sova gott inatt.

• Jonalv

Koje!

Har lyckats hållt mina kinder torra idag ända till nu ... vilken son du har vilka fina ord din Rickard har skrivit till lilla fina Tille och även till oss andra, han har så rätt i allt han skriver.

Kram till er från Jonalvs mamma

• Gilga

Gonatt lilla prins Tille..hoppas att du får en skön natt..och att du inte blivit skrämd av alla kärringar som vart ute och flugit.*L*

Mys med mamma och pappa i natt,så mycket du bara orkar..lilla hjälten,vad du har åstadkommit på bara en kort tid..fantastiska Tilleman

Varma och mjuka snusningar//Gunilla

• solrosen74

Återigen brinner våra ljus för dig och din familj Tille.
    Min Viktor 10 år har målat ett påskbrev till dig nu ikväll.Jag visade honom bilder på dig och då sa han , han ser så fin ut, han ser inte ut att ha ont.
    Vi får se om du är kvar när påskbrevet kommer eller om du satt dig på tåget.
    Jag hoppas ni har en trevlig kväll.Det är ni värda.
    Kramar till storebror Liam.Sov så gott i natt.Jag ska se på ishockey nu men kikar in lite senare ikväll.

kramar Åsa

• Ninga

Tille-ponken så liten och tunn, men ändå då underbart vacker med dina blå ögon. Har just sett den nya bilden på dig.
    Önskar en lugn och fridfull påsk till dig och hela familjen.
    Tänker på er alla...

• Visslan

grodan78..
    Nej jag kan tyvärr inte ta åt mig berömmet för den..
    Hittade den ..tyvärr utan poetens namn..
    Men visst är den vacker.. och jag bara känner att den är skriven för Tille liten...

Svar på tråden Tilles tråd