• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Ljuset är tänt för dig lilla lilla Tille som vanligt, va skönt att höra att du inte verkar ha ont , kramar till din familj och en snusning eller två på dig.

• Fröken Stålhand

Godnatt Tillevännen... Sov gott och dröm söta drömmar. Kikar in igen som vanligt imorgon, tänker på dig och dina stora blå som påminner så mycket om min minstings ögon...

Många *styrkekramar* till er Therese och Nicklas, ni går igenom det svåraste man kan göra som föräldrar nämligen att överleva sitt barn... Liam, Dea och resten av familjen med mor och farföräldrar, sänder lite styrkekramar till er också naturligtvis!

Kan inte låta bli att nynna "Tänd ett ljus, för jordens barn..."

Ljuset är tänt för dig Tille...

Sara

• Bullmuffins

Det skär i hjärtat när jag tänker på er lilla fina Tille. Och tänker på honom gör jag av och till hela dagarna. Ser på min lilla 6-månaders och förstår på din beskrivning hur liten Tille är nu. Ändå är han så envis och kämpar så tappert. Tille får mig att tänka på hur skört livet är och hur glad man ska vara för varje dag man har med sina nära och kära och att man inte kan ta något för givet. Blir dock arg på att något sådant måste till för att man ska tänka till.

Många varma tankar till Tille och hans familj!!!

• Helena o Teo

Lilla lilla Tille, du är ständigt i mina tankar.
    Min koncentrationsförmåga har helt klart avstannat sen jag började följa dig, men det gör inget = )

Hoppas du får en lugn natt, och att det kanske komme rnågra glada påskkärringar på påskafton och ger dig påskbrev. Som tack kanske de får blicka in i dina blåa ögon och genast bli förälskade, för det blir man bara man ser dem!

Therese, hur länge har Tille egentligen varit utan mat nu? Känns som en evighet...
    Huu, jag ser fortfarande bilden framför mig, Tilles armar, smala som en tumme...ofattbart helt enkelt. Men bara han inte lider av smärta så tror jag att han har det så bra han kan ha det, han är ju bland kärlek i masor!

Kram till er alla!
    Vi ses snart igen...
    /Helena

• koje

Jonalv. Jo jag vet för att var 18 år så bryr han sej väldigt mycket om små barn som inte mår bra. När han skriver så skriver han så tårarna sprutar. Och det kvittar vad han skriver man bli alltid lika rörd.

Kram tillbaka till er alla här på tråden.

• Tesan81
    nu är ljuset tänt för dej hos oss Tille lille
    Älskar min Villemo
  • Månefrost

Godnatt Tille och sov gott! Nattens ljus brinner för dig igen på vår balkong.

Kramar Veronica, Andreas och Isak

• hillson

Hej Tille...

Har tänt ett påskljus för dig,det lyser så fint i fönstret....

Hoppas du får sova gott i natt...

Tänker på dig..

kram sanna

Svar på tråden Tilles tråd