• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lovan

Er familj har inte lämnat mina tankar många minuter idag.

Sov så gott Tille.

• moa marcus mio mamma

ni e OTROLIGT starka som orkar dela med er av eran vardag och sorg.. har följt er nu sedan artikeln i aftonbladet.. många tårar har fällts.. både av mig och min sambo....
    min dotter moa satt och tittade på korten med mig idag av tilleman... var på hon sade..mamma de va den sötaste bebisen jag sett.. han e sötare än min lillebror mio..kan inte vi byta?... en spontan tanke av en 4 åring...

många styrkekramar från anna

• Happy me
    Hej Tille! Dags att säga god natt! Klockan är mycket, snart är det en ny dag! En dag som inte är Liams födelsedag och en dag som inte bjuder på måsten, kanske ett bad möjligtvis... Annars Tillevännen, har du varit så duktig nu - kämpat och kämpat! Nu får du sova och somna i ro. Tänker på dig hela tiden och skickar en lätt puss på kinden och blåser försiktigt på pannan! Sov gott allra käraste Tille.

Resten av familjen, jag hoppas ni har haft en bra dag förutom tidningsmissödet och trådtjafset. Det är sånt man helst skulle vilja skydda er från nu när ni är så starka att ni är här och skriver till oss. Det är klart att det gör ont att läsa att Tille är ännu smalare än de bilder vi ser och det gör mig så ont att han måste ha det så här. Lyssnade på hela reportaget i dag också. Otroligt! Så himla starkt! Är så glad att ni nu har en Tille-stjärna att titta på den dag ni vill när Tille inte längre finns hos er. Han far nog till sin stjärna och sitter där och tittar ner på oss alla.

Jag hoppas att ni finner styrka genom en god natts sömn. Skickar er all positiv energi jag kan finna och hoppas ni får sova gott! Stor kram!
    ♥ SOV GOTT kära lilla familj! I morgon är en annan dag... ♥
  • MammaJanna

Jag vill skicka en hälsning till Tille och hans familj. De jag har läst här på Familjeliv berör mig djupt. Hoppas ni får fina dagar tillsammans. Kram på er jag tänker på er

• miniGrynet

Nu äntligen hittade jag hit till den nya tråden, vad har hänt med den gamla?

Hoppas ni får en lugn och fin natt hemma hos Tille med familj!

• fru bengtsson

Godnatt allra finaste Tille! En lugn och fridfull sömn önskar jag dig och din familj.
    Kram, Angelica

• jingyang

godnatt lille tille! hoppas du får en bra natt med mycket skön sömn!! du finns i våra tankar --- du är en stark kille !! stora kramar till dig å din familj KRAM cajsa mattias å lille Casper

• Mamma till Leia

En liten dikt till Tille

När dina skratt har tystnat finns ekot kvar
    När dina ögon slocknat vi alla minnen har .
    Vi spar dem i vårt hjärta
    och tar fram de då och då
    Så kommer du för alltid att vara med ändå .

Massor med kramar Till hela er familj

• Gabbies

God natt och jag hoppas att ni får en god natts sömn!

• Frippa

God Natt familjen!

Hoppas att natten blir smärtfri för Tille och att han finner ro!
    Kramar Frida och Vincent

Svar på tråden Tilles tråd