• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • glömsk

Jesper(7år) säger:Det är synd om Tille.Han är så söt.Han skulle oxå få leva precis som oss.Det måste göra ont..Åååå jag vill ge han en stor KRAM...
    Vi tänker på Tille med familj..
    Kramar Lotta med familj.

• mirre2

gomorgon Tille,hoppas natten har varit bra att dagen blir fin och solen lyser på dig!Kramar från mig och mina 4små troll!

• Happy me

God morgon min lilla fjärilsvinge, sover du fortfarande sött i din bädd?
    Om du somnat in för den långa färden, lille Tille var ej rädd.
    Att färdas mot de grönaste av ängar och vara utan smärta,
    det är du värd ~ mitt allra sköraste lilla hjärta!

Eller ligger du och sover säg,
    då finns mamma och pappa där för dig.
    Alla dygnets timmar är de där,
    väntar men håller dig såå kär!
    Ingen annan har berört som du,
    det måste du väl veta nu?

Ha nu en jättefin dag,
    full av solsken, värme och behag.
    Kram, kram och liten puss på kind,
    sen blåser vi det onda bort ~ med den ömmaste lilla vind.

• Flamma

Godmorgon Tille med familj!
    Hoppas att ni haft en bra natt och att ni får njuta av solen idag. *kramar till er*

• AnnaCarina

Go morron,
    Hoppas att ni har haft en bra natt, tände ett ljus för Tilleman i går kväll, Det gjorde mig glad inombords att få höra att Liam fick dela sin födelsedag med sin goa lillebror. Jag hoppas att ni i all uppståndelse får tid för att njuta av att ha Tille hos er. Ett stort tack till Dig Terese för att du orkar dela med dig av glädje och sorg. Det får en att inse att inte ta något förgivet, varje lite sekund med mina barn är ovärdeliga. jag hopps att ni får några glädje stunder i dag. massor av stor kramar till hela familjen.
    kram från Anna

• tigerlilly79

Igår när min sambo kom hem så grät jag, han förstod ingenting... jag insåg hur lyckliga vi är som har två friska barn. har nog tagit det lite för givet... jag har tänkt på lilla tille i natt och hoppas att det har varit någorlunda lugnt för er i natt. tänker på er i övriga familjen o en stor KRAM...

Här är en dikt till Tille personligen från mig:

En liten hand sträcks ut mot er,
    han tittar på er och ler,
    ni är hans allt, hans trygghet i natten,
    tänk på alla dom fina skratten.
    dom fina små stunderna kanske är få,
    men eran kärlek har högre höjder fått nå.
    Denna vackra lilla kille,
    Är mera känd som lilla Tille.
    Han finner nog en inre ro,
    Och kommer för evigt i allas hjärtan bo.

Från mig maria till Tille....

• Tesssan82

Godmorgon på dig lille Tille!!
    Hoppas natten varit till belåtenhet och att du får en bra dag!
    Du och hela din familj ska veta att vi tänker på er här hemma!
    Igår brann här ett Tilleljus, som 5 åriga Cajsa säger!!
    Ha en super bra dag!

STORA men ack så mjuka kramar från Tessan, Danne & Cajsa, Hugo

• Esrael

jag har hittat en jäåtte söt bild som jag ville lägga in här men tyvärr så har jag inte PLUS...men jag lägger den i mitt kollage och döper den till Tille

• alarik82

gomorron min lilla idol....

hoppas ni får en fin dag tillsammans å att storebror blev nöjd med gårdagen

många kramar från emma med familj

Svar på tråden Tilles tråd