• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lillan83

God natt Tille med familj . Hoppas ni får en lugn natt och sover gott.

Lillan

• mammatil4

Hei hei
    kjære vene hvor sterke dere er, jeg gråter hele tiden.... samboeren min tror jeg er helt sprø.... men dette går virkelig innpå meg. vi har jo en sønn på 7, snart 8, mnd så det er vel ikke rart jeg gråter.
    Alle som leser denne sterke beretningen må jo ta det innover seg.
    Dere er helt fantastiske og jeg beundrer dere stort! Måtte kjære lille vennen Tille få fred snart, for jeg forstå nå hvor alvorlig det er. Kjære Gud no må du trå til.
    Og kjære familie ta vare på hverandre.
    stor klem fra Lin

• cosmo00

Godnatt söta lille Tille jag hoppas att du kommer att sova gott.
    Pussar och kramar Diana

• jessapessa

Hej!
    Måste verkligen få berömma dej, Therese, och hela din familj! Hur otroligt starka ni är! All cred till Er!
    Vill ge Er hela världen, om jag kunnat!!

• Mamma till GoaMoa

Vad glad jag blev när jag såg att du orkade öppna en ny tråd. Är inne varje dag och följer lille Tilles kamp. Önskar så att jag kunde sätta in ett bidrag till fonden, men vi har det så knapert den här månaden. Ska verkligen försöka sätta in en slant när barnbidraget kommer. Det går inte många minuter då jag inte tänker på Tille och er familj. Ni har berört mig så stark och jag har gråtit så mycket. Trodde inte det var möjligt att gråta så mycket som jag gjort och säkert många andra också. Ni är så oerhört starka. Tack för att du delar med dig av erat liv med Tille.

Kram och godnatt!

• Knasluvan

Har Tille i mina tankar dagarna i ända!
    Tänker även på resten av familjen, och vad ni går igenom.
    Hela min familj, mina föräldrar, svärföräldrar mfl ömmar sååå mycket för er.

Vilka fina bilder som ps på lilla Tille!
    Ni är fantastiska som delar med er av er sorg och smärta.

Många varma och ömma kramar till hela familjen....

• majamia1

Hej
    jag hoppas att ni haft en bra dag och att Liam blivit firad!
    Önskar att Tille haft det ok och inte haft för ont. Tänker på er ofta och önskar er en god natt!
    Stooor kram Marie med familj

• alinda

Jag håller med mammatil4, tårarna bara trillar hela tiden och samtidigt som man vill att Lille Tille skall finnas kvar så vill jag inte att han skall lida länge till. tänker på er oavbrutet många nattiskramar tiller alla. Hoppas ni får en bra natt så tittar jag in i morgon igen många kramar från Linda

• Anders o Vincent

Hej!!! Har tänkt på ER hela dagen. Hoppas att NI har haft en bra dag på Liams födelsedag. Sov så gott allihopa o hoppas att morgondagen blir bra. Dröm sött Tille.........

Kramar från oss

Svar på tråden Tilles tråd