• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kickelina

Sänder en liten cybernalle till dig Tille-lille.

Är inne hos dig och lämnar ett avtryck för fjärde gången och jag läser och följer dagligen din mammas fina ord om sin lilla älsklingsTille.
    Tårarna forsar när jag läser om ditt öde, hur ska dom då inte göra hos din familj.
    Jag har precis varit inne på min internetbank och satt in ett litet bidrag till din fond, hoppas verkligen att forskningen snart kan hitta ett botemedel för en sån svår sjukdom som du drabbats av... Synd bara att den inte kommit redan, så den kunde ha hjälpt dig och dina kompisar.
    Hoppas natten din blir bra och att du kan sova lugnt och utan smärtor.
    Många mjuka kramar//Kicki med familj

***förstår inte varför inte min text inte kommer med, men hoppas det lyckas nu för fjärde gången Envis ska man va, precis som du, Tilleman.**********

• Pockadockan

godnatt tille och familjen! hoppas att liam var nöjd med sin födelsedag

• UBJ

TS: Läser ditt svar och blir stum av beundran för dig! Det du skriver ger sådant uttryck för en oändligt stark mamma.

• Jennaz

Går ständigt med gråten i halsen, då och då tårar i ögonen... Ni är så starka!

Sov gott lille Tille, du är ett riktigt lejonhjärta!

• Ella79

Det måste vara oerhört svårt att vara så osjälviska som ni är. Men det är skönt att veta att ni i alla lägen tänker på vad som är bäst för Lilleman. Om er önskan är att han ska få somna in så är det också min. Jag förstår i alla fall varför Tille valde er att ha i sitt liv...
    Många många kramar och tankar till er och till Lilleman.

• jungfu

Hej Therese, tack för allt ni berättar om er familj och om Tille. Det bubblar upp så mycket känslor och kärlek när man läser och ser bilderna på honom, så trots att alla redan skrivit allt man kan skriva så vill jag också försöka ge mitt stöd och massor av kramar till er alla.
    En fråga som dyker upp i huvudet är om det här som händer har påverkat din eller er syn på gud, religionen och vad som hände innan man föddes... och efteråt? Eller finns det inte plats för filosofiska grubblerier nu kanske?
    Hoppas att ni får en mysig och fin natt!
    Kram

• Valencia

Ovan regnbågen finns en sagans värld
    I en vaggvisa har jag hört om en sådan färd
    Ovan regnbågen där är himlen blå
    Och var dröm som man någonsin drömt blir till sanning då
    Jag önskar att jag vore där
    Där alla mörka molnen är försvunna
    Där tunga sorger blir till sång
    Man svävar som en luftballong - Det vill jag kunna
    Ovan regnbågen flyger fåglar små
    Varför, varför kan jag inte då få göra så?

Natti Tille!
    Godnatt Therese och Nicklas.
    Hoppas natten blir lugn för er.

Kramar i massor!

Svar på tråden Tilles tråd