• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Heli77
    Tille, ditt ljus brinner just nu så fint här hemma hos oss och sprider värme och kärlek i vår enkla boning - precis som du gör i verkliga livet.

Jag vill önska dig ännu en god natt med mysiga drömmar!
    Jag tittar in imorgon igen för att se hur du och din familj har det.

/Många snusningar i pannan, från Jenny, Tommy och Sigrid.
  • Misan75

Ja så sitter man här igen å läser över hur otrolig du är lille vän. Makalös.
    Ännu en kväll till ända. Å du är fortfarande kvar. Så härligt men ändå så sorgligt. om du har ont.
    Har inte mycket att säga längre. Men du/ni är alltid i mina tankar.
    Så kul att ni har främmande i kväll. Passa på att njuta nu Tille å se va mamma å pappa kommer att göra sen. De är dem vänner som är där hos mamma å pappa som ställer upp sen när de inte är lika glada när du nu har bestämt att hoppa på det eviga tåget. så härligt han skriver din vän Magnus. Man vill gärna följa med på resan.......
    Men vi "ses" i morron med. det tror jag säkert.
    Du oroliga lilla fjärils pojke Tille.
    Underbara Tills med de vakraste blå ögon jag sett.
    Många långa kramar till er alla.
    Tille du får snusningar på pannan, Långa långa........ snusningar.
    Kramar. Mia m fam

• Weronica81

Hej sötaste lille Tilleman!

Vill bara önska dig en skön natt med söta drömmar!

Mjukaste smekningar på din lilla kind..

Du finns i mina tankar.

Sov gott...

• Farth Vader

Kom precis hem efter att ha varit ute på byn med min lilla påskkärring. Hann bara tvätta av henne "rödkinderna" och fräknarna så somnade hon halvsittandes på soffan. Vi har målat påskägg hela dagen och verkligen haft chans att sitta och prata om allt möjligt. Mest pratade vi om dej Tille. Hon frågar om dej varje dag ska du veta, tycker att du är så liten och fin. Vi har en vän - han heter Kevin och bor i himlen, honom ska du leka med när du kommer dit tycker Willow. Men bara om du vill ha bus! Kevin är nog en "rackar ängel"..en sån som fixar ett spöregn när man precis har vattnat sina rabatter eller som skickar en vindpust när man fixat håret helt perfekt ;o) ....men han är väldigt snäll..och väldigt modig - precis som du Tille.

Skickar en stor kram till hela familjen och en försiktig smekning på Tilles panna. Ni finns i våra hjärtan... *älskar*.

• Gubbas

Tille!
    När morgonens sol genom rutan smyger,
    glad och försiktig,
    lik ett barn, som vill överraska
    tidigt, tidigt en festlig dag --
    då sträcker jag full av växande jubel
    öppna famnen mot stundande dag --
    ty dagen är du,
    och ljuset är du,
    solen är du,
    och våren är du,
    och hela det vackra, vackra,
    väntande livet är du!

Sov gott underbara barn.
    En varm kram till Therese & Niklas och Liam
    Tänker på er jämt!!!

• Bommebo

Nattinatti lille Tille.

Vårt ljus brinner för dig ikväll också.
    Tittar till dig i morgon bitti igen.

Härliga kvällssnusningar från Sofia Roger Mira o Simon

• marry

Go natt du lille Tille-man. Fjäderlätta smekningar på din lilla kind. Tänker på dig och din familj. Kram!

• Ella79

TILLE:
    Då har ännu en dag på detta år passerat, och jag gissar att du hänger i än... Din rara mamma skrev till mig (och alla andra) att du inte verkar har så ont, det är ju jättebra. Det är så tråkigt att ha ont, men du måste försöka behålla lite vatten...Nåväl nog med förmaningar och pekpinnar...Hur gick kortspelet? Jag gissar att du fick vara med på samma lag som din mamma, jag har förstått att hon är riktigt grym på poker, så ni vann nog...

Jag blev lite full i skratt idag när min sambo Hans kom hem från jobbet, det första han frågar när han kommer hem nu för tiden är: -Hur är det med Tille idag? Det är många som bryr sig om dig...Du är aldrig ensam... Förresten fixade Hans pengar till din fond, (10.000:- inte illa va?!!!). Sedan pratade han med Mats på ICA i Sundsvall. Mats skulle säga åt andra leverantörer att också bidra till din fond. Jag hoppas att dom "hakar på" och utmanar... Tack vare dig lilla Tille kommer förhoppningsvis andra barn i framtiden slippa gå igenom det du gör nu... Det är bara synd att det inte redan fanns någon medicin till dig...*gråter*...

Jag hoppas i alla fall att du får en skön sömn med massor av härliga drömmar...Vi kanske hörs igen imorgon min vän...Kram,kram...Kramar till familjen också.../Elin m. familj

På en bädd av rosenblad,
    känner dina andetag.
    För varje slag som pulsen slår
    närmar vi oss resans mål.
    Långt bortom tid och rum i natt
    färdas vi till en annan plats, där
    vi kan leka, leka bland stjärnorna.
    /Ur: Bortom tid och rum...

• Magulli

Hej Lille Tille !!
    Hur mycket styrka finns det i din lilla kropp?
    Ditt hjärta verkar vara lika starkt som en oxe´s...

Godnatt och sov gott, dröm underbara drömmar...

Svar på tråden Tilles tråd