• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Månefrost

Sov gott Tille! Äntligen har du fått ro. Varma kramar till hela familjen.

/Veronica, Andreas och Isak

• Depsin1

Du Store Lille Tille! Jag vet inte vad jag ska säga. jag är glad för din skull att du inte har ont längre, men samtidigt väldigt ledsen för att du inte finns hos oss längre.
    Du har varit en sån stor kämpe och engagerat många människor och berört ännu fler.
    Du finns i allas våra hjärtan för alltid.

Saknar dig!

• lurksmulan

Min man väckte mig i natt och berättade att Tille äntligen släppt taget. Jag fattade inte vad han sa, så han fick berätta igen. Och sen har jag drömt om honom hela natten, för första gången.
    Jag tror att jag känner mest lättnad. Äntligen är smärtan över för Tille, och ovissheten är över för oss andra som följt med sista biten på resan.
    Samtidigt är jag väldigt ledsen, men det är nog i första hand när jag tänker på alla tillfällen Tille inte kommer få uppleva.

Sov gott bland änglarna Tille-hjärtat.

• LadyJo

Tårarna rinner. Men mer av lättnad än sorg. Det är så skönt att du äntligen fått frid Tille. Vad du har kämpat. Och vad skönt för er, Therese, Nicklas, Liam, Dea och resten av släkten, att slippa se honom lida mer, att veta att han har det bra nu. 
    Som jag skrivit förr så har Tille påverkat så många i denna värld och därmed gjort den bättre. Vi saknar dig så.

• Champagne

Öppna alla fönster
    släpp fågelsången in
    en tapper liten hjälte
    har nu somnat in

Låt vårvärmen och solen
    få lysa på oss idag
    och sörja lille Tille
    så vacker som en dag

Varma tårar hela Sverige fäller
    över allas våran Tille
    som berört våra hjärtan
    en underbar liten kille

Små sköra fjärilsvingar
    fjättrade dig här
    men nu är du fri
    och upp till himmelen de bär

/Sunflower

PS Vi ses igen!

• Amazona

Tilleman-Lilleman, nu har hästen utan tyglar kommit och hämtat dig lille vän. Vet inte vad jag ska skriva...känner en lättnad för din skull lille vän men hjärtat mitt det värker och tårarna slutar aldrig rinna. Ha det så gott nu gubben, du ska äntligen få leka, slippa känna smärta, och ha roligt som de andra barnen.

Familjen...sänder den starkaste och ärligaste kramen till er, det måste vara en fruktansvärd blandning av känslor hos er. Ta hand om varandra, Tille finns hos er än.

• Skakis

Vila i frid Tille
    Så liten, så älskad, så underbar.... Äntligen är du med dom andra änglabarnen, må så gott lille vän.

Stora kramar till Therese och hennes familj, tack för att vi fick dela Tilles tid på jorden! Ta hand om varandra

• trippel

Kramar om....
    tårar, tårar,tårar......
    Sov gott Tille......

• Ann R

Så var det visst dags för oss alla att säga hej då till dig. Du fantastiska lilla barn. Nu hoppas jag du har en härlig resa till din stjärna där du för alltid får vara frisk och stoja och busa med alla andra änglabarn. Tille du finns för alltid kvar i mitt hjärta.

Massa, massa, massa kramar till din familj i deras svåra stund...........

mamma till Agnes 050704 och Alma 030127
Svar på tråden Tilles tråd