• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BitchigaBea

Tille lille... Finner inga ord idag men vill ändå ge en kram till hela familjen!

*~* Vi ses i Nangijala*~*

• Leona71

Nu har din själ äntligen fått ro och så även dina nära & kära. Du kommer för alltid att finnas kvar i våra hjärtan.

Lek och ha det skoj, men ta dig en paus ibland för att titta till familjen. En dag kommer ni att träffas igen, var så säker!

"Sorg kan också innebära glädje"

• KatastrofKatt

fjäril..
    jag har sällan gråtit som jag gjort ikväll.
    jag har sällan sörjt någon som förtjänat livet som du.
    jag har aldrig mött någon som förtjänat livet, som du.
    fjäril, du fattas mig.

varje natt är nu varsam med dig, precis som vi önskade.
    den eviga snusningen, hjärtat.. i evighet såklart.

• Tusenlilja

Lilla Tille

du skänkte världen så mycket
    du lärde oss så mycket
    du lärde oss att stanna upp och tänka
    att ta vara på allt
    du lärde oss så mycket
    lilla barn

Kram till hela din familj från mej
    mina tankar finns hos er alltid

tänder ett ljus i mitt hjärta /kram Tusenlilja

()
    []

• LillemanTösa

Tille...Tille liten..goast i världen..det som känns bra, det är att Du inte behöver Kämpa längre och att jag fortfarande kan prata med Dig..precis när jag vill..du är lika nära mig nu som du var igår..på ett Alldeles Speciellt underbart vis..på Tilles vis..

Här är vi såå många som Saknar och Längtar efter Dig redan vet du..men det går bra Tille, oroa dig inte..Vi har alla minnen..alla fina, förundrade minnen, av Dig..och Minnen, det är Bra..Vi visste ju att Din resa, tillsammans med din mamma, pappa, bror och syster, att den skulle sluta så här..men ändå..Du vet, du är inte vem som helst..Tille...Du är den mest Speciella lilla Prins jag nånsin kommmer att träffa..på ett Bra sätt..Varje gång jag Tänker på Dig så Ler jag..Vet du vad Det betyder?..Jo, det betyder att jag kommer att bli en Väldigt Glad person, som kommer att Le hela dagarna och nätterna..för jämnan, ja så gott som ialla fall..Du Är ett Ljust Minne Tille..för det vet ju Du oxå, sen vi pratade och sjöng, då när jag drömde..att Du är så Nöjd, med Allt..Du har Fått så Mycket, och Du har Gett ...utan ett enda ord så har Du gett så Mycket.. så mycket så att det kommer att Prägla så många människor i resten av våra Liv..på ett bra sätt..på ett fantastiskt sätt..på Tilles sätt..ja på Familjen som Älskar sätt..och det är stort Tille.. Tänk att Du offrade Dig för Oss, för att Alla Vi som Berörts utav Dig och din mamma och pappas Kärlek till Varann..Vi behövde Lära oss något, nåt som vi inte får svar på än..men till slut så får vi det..det ser jag fram emot...det är Stort..

Du blev 6 månader och 3 veckor du..och jag.. jag är inne på mitt 31:a år..och det känns som Du Levt såå mycket mer än jag Tille..det tror jag du har oxå..vi får se hur gammal jag blir innan jag har upplevt Allt det som Du gjort, genom Alla Dina Nära och Kära som så Kärleksfullt och Modigt följt Dig..som din mamma och pappa..va..Vilken KÄRLEKSHISTORIA..den STÖRSTA...KÄRLEKEN VINNER...Över Allt..

Tåget..Han Som Alltid Väntar med sina Änglar, Stenen, Fjärilarna, Chokladen, Cykeln, och Stjärnan, så nära mammas plätt på månen skulle jag tro..Allt det har Du nu..och mycket därtill..

Och så har vi mamma, pappa, Liam och Dea...i en helt ny värld..utan Dig Tille..jaa, Vi kommer att Stötta dom och Ta Emot dom så varsamt när de faller..precis som dom visat oss, med Dig...och när de är Glada, ja, då Glädjs vi med dom, för Din mamma och Pappa Tille..de är precis som Du..Dom Lever..och dom Kämpar, och dom kommer att fortsätta Kämpa...och Leva..för sånna är de, din mamma och pappa..De är BÄST...De Vet dom..hur man Älskar, hur man Andas, hur man Gråter, hur man Skrattar, hur man Ler.. hur man Lever..

Och det ska Vi oxå göra..För Din skull Tille, För Våran skull, För våra Barns skull..och För Livets skull..För Om vi inte gör det, ja då, och inte förräns då..har ditt Liv varit förgäves..Aldrig har ditt Liv varit förgäves, men om vi Slutar Leva...

Så Tille..Tille..goast i Världen..i mitt Hjärta..så varmt och ömt..

Nu ska vi Ta ett steg, dag för dag...och Leva, För Dig..

Älskar Dig så..Tille..

Många KRAMAR till Er ..mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern och Söta Dea..Allt Kommer bli bra..Tilles ord till Er..kom ihåg dom..Allt kommer bli Bra..Tille..i mitt Hjärta..

Finns här så Länge Ni vill och Behöver....med en hand, med en famn, med kind, med ett öra..för ER..ni är inte ensamma..KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM Familjen som Älskar..

• thessa

Sov gott Tille lille....varma kramar till familjen!!!

Nu att du får leka o skratta med alla ängla-barnen i himlen o slippa allt lidande.
    Jag glömmer dig aldrig!!!!

• monchichi2

Lille söte Tille tuss...Du kommer för evigt att finnas i mitt hjärta och mina tankar...
    Så hjärtslitande...samtidigt så lungnande att du fått ro i din lilla själ...lilla hjärtegrynet...
    Sådan söt liten ängel :) saknar dig redan lilleman...
    Ljuset brinner för dig här hos oss...puss på dig lilla hjärtat...
    Kramisar ifrån christina med jonas,jasmine och jakob

• Teddi

Lilla tappre kämpen Tille,
    nu har du hoppat på tåget och rest bort....eller är det en resa hem....

Tänk så mycket du hann uträtta här på jorden, så många som berörts av dig och din enorma livsvilja, så många av oss som fått sig en tankeställare om vad som egentligen är viktigt här i livet.

Tilleman - Ha det så bra nu i landet på andra sidan regnbågen, alla vi saknar dig men allra, allra mest så fattas du din underbara familj. Så glöm inte att titta till dem emellanåt....

I natt brinner ett ljus för dig Tille.

Varma kramar till Tilles familj.

Svar på tråden Tilles tråd