• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Porla

Alla tankar går till er familj just nu. Ni och lille Tille har kämpat så hårt och tappert, nu får ni alla äntligen ro. Vila i frid Tille.

• Thena0507

Jasså du Tille man, du har lämnat oss nu, för en bättre plats där inget ont kan dig göra. Du fick vara med om påsk afton o Liams födelsedag o det var ditt mål. Tänk vilka spår du har satt i allas minne. Vi ses förr eller senare. Tills dess, ha det så jätte bra o lek nu med alla dessa änglabarn från Tsunamin.

• Helen72a

Vad jag blev glad för din skull Tille..... att du bestämt dej för att lämna detta jordeliv... men det känns sååå tomt efter din korta tid här..... så jag kan förstå hur tomt det känns för dina nära & kära Gråter... som någon skrev förut så ser jag oxå dina ögon hela tiden & dom kommer finnas med mej LÄNGE.....

Tack tille för att du lärt mej att uppskatta det man har & vara tcksam... för livet här på jorden kan vara så kort Gråter

Din mamma & pappa var de rätta människorna att välja för ditt besök ..... & två fina syskon fick du oxå Flört Titta nu ner från din plats i himlen på dom... dom behöver dej ber nu än någonsin men jag vet att dom klarar det..... sköt om dej Tille....

Nu har du fått frid... ingen smärta mer.... inga sår..... nu är det en fröjd att bada ska du se ALLT blir så mycke bättre...

TACK än en gång Tille för att du gästat vår värld Gråter

NN skulle jag krama dej hååårt för det skulle inte göra ont....

sköt om dej

/ Helen

Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • LovleyMamma

Åhh Tille.
    Saknaden är så stor.
    Du har det bra tillsammans med änglarna...

Sitter och lyssnar på Sång till friheten. Dom sjunger om dig Tillevän!!!

()
    ||
    ||
    ||

• Esrael

sov så gott Tille! Saknar dig redan. Men ändå fast tårar rinner så var d kanske de bästa. Du har gjort ditt här i på jorden, du föddes med ett syfte och de har du uppnått mission complete

sov så gott lilla tille älskade barn!

• cilis

Käre lille Tillegodingen, så nu har du lämnat oss. Tårarna rinner ner för mina kinder, du har berört så många och lärt oss att vara ödmjuka. Nu är allt lidande slut och du får vara i frid, så skönt.
    Strykekramar till hela familjen

• rutan

du har nog hittat din stjärna nu, som du tändet för oss varje kväll tillsammans med de andra änglabarnen. ha det så skönt nu Tille inget ont längra & du kan nu äta allt gott son som finns. du kan även kramas SÅ hårt nu det gör ju inte ont längre. hälsa alla jag känner där uppe. bamse kram till familjen gråter med er. kram marie

• loppan1

Lilla vän. Vilket skönt sätt att somna på, sittandes i mormors famn. Hoppas att du fått ro nu.
    Therese och Nicklas, nu kan ni börja nästa fas, att i lugn och ro sörja en älskad son
    Kram *tårarana rinner*

Svar på tråden Tilles tråd