• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Laneng

Sov så gott lille Tille nu är smärtan borta. Nu kan du sitta på din stjärna och spana med dina blå, hålla ett öga på din familj.

En stor varm kram till familjen. Vi tänker på er och tänder ett ljus ikväll

• ung5barnsmamma

.....^?...
    ..../..\.....
    ...(....)?...
    ...,~~,?...
    ....|...|?...
    ....|...|?...
    ....|...|......
    ....|__|.....
    ...(___)...
    ..(____).Vila i frid nu.. Du tog tag i mångas hjärtan. och älskad av många....

Sänder även en kram till tildes mamma och pappa. Och till storebror som vi inte får glöma i denna stund..

100000 kramar från mig och min familj..

• Medium

Lille Tille! Först nu ser jag att du till slut somnat in och trots att det är sorgligt så känns det ju förstås som det bästa. Du har det nog fint där uppe på din stjärna - tänk vad de andra änglarna måste vara avundsjuka på dig som har en alldeles egen stjärna! Fast alla kanske får en stjärna när man man får sina vingar... men i så fall har du ju 2! Nu har du ju sovit en natt där (om du nu fått ro att sova när det är så mycket nytt och spännande att vara med om) och sitter nog och äter glass och choklad till frukost och tittar ner på din fina familj. Aldrig ska vi glömma dig, lille Tille, du som har berört våra hjärtan så starkt!

Therese och Niklas! Tänker så mycket på er idag!!! Jag förstår er lättnad - att slippa se Tille ha det jobbigt mer - men självklart är det så många starka känslor i er. Ni har ju säkert sörjt Tille i era hjärtan ett bra tag redan men det är ju först nu när han är borta som det blir verkligt. Men ni verkar vara så starka och trygga i er själva och varandra och jag vet att ni kommer kunna vila i vetskapen att ni gjorde Tilles tid här på jorden så bra som den någonsin kunde vara. Jag är säker på att han aldrig tvivlat på er kärlek till och omsorg om honom och hade han fått leva länge nog för att lära sig prata med ord hade hans "jag älskar er" smekt era själar och värmt era sinnen på samma sätt som de kärleksfulla blickarna från hans stora blå ögon gjorde. Ta nu den tid ni behöver och gråt över att Tille inte längre finns hos er och le åt de fina minnen ni har av honom. Vi finns här så länge ni behöver och vill!!!

Liam och Dea! Självklart tänker jag jättemycket på er också och jag är säker på att Tille sitt er på sin stjärna och spanar in er nu. Han kommer fortsätta med det och lära sig en massa saker av er, så lär honom inte för många bus! Ta hand om er själva, varandra och Therese och Niklas! Ni har en fantastisk familj, glöm aldrig det. Och minns er kämpe till lillebror och hur han tittade på er med sina stora ögon. Han var så fin, men glöm inte att det är NI också. OCh ni är SÅ viktiga för er familj, nu och alltid!

Otaliga, varma kramar till er allihop!

/Linda med familj

• Angelina Sky

Vila i frid lille vän!

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta..

Till övriga familjen: Vi är så många som tänker på er!

Varje kväll sedan jag läste om Tille första gången har det brunnit ett ljus för honom på kvällen, idag brinner det ett hela dagen...

Ta hand om er!

Kramar Angela m familj

• kaisavarg

Sitter och gråter, ocvh undrar hur många tärar som nu fälls. Innan jag viste satt jag o skrev en dikt, men melodin av -Hans sprang ner på stranden.Den lärde min sommarmamma mig, men orden har jag tappat bort och gjorde nya.

Lille man kom hit på jorden
    för att lära oss en sak.
    Det var kärleken och kraften,
    många kanske glömmit bort.
    Tille öppnade mitt hjärta
    när jag såg hans sköra kropp.

Tilles liv var stort och och kraftfullt.
    Hans ögon blå som havet var.
    Lugn som bara sommarvatten
    men bruset, brusar i vår kropp.

Vi skulle alla röja berget
    tillsammans om du lille man,
    kunnat stanna kvar på jorden
    växt upp här , stor o frisk o stark.

Men vita änglavingar hämta
    lilla Tille-mannen bort.
    Till ett land där bort i himlen,
    där Tille-mannen allt har gott.

Där vaggar vita änglavingar
    Tille frisk o glad o stark .

Tille hade blåa ögon
    tindrade så klart, som skratt.
    Och när vi tittar upp på himlen
    vinkar lilla Tilles hand.

Ha det bra lilla man, som gjorde så mycket, de störta kramarna till familjen din. Karin-sf

• Lindan77

.....^?...
    ..../..\.....
    ...(....)?...
    ...,~~,?...
    ....|...|?...
    ....|...|?...
    ....|...|......
    ....|__|.....
    ...(___)...
    ..(____).

Sov Gott Tille!

• lillvicky

Sov gott Världens Finaste Tille!

Stora kramar till familjen! Tänker på Er!

Kram Victoria m familj

• Penny

'Igår kväll var det alldeles stjärnklart här hos oss och när jag tittade upp mot himlen så såg jag en stjärna som lyste sååå starkt och blinkade till...det måste vara den stjärnan du valde lilla vän.'

Vila i frid lille Tille! Nu är du äntligen hos änglarna och har det bra!
    Känner en enorm sorg, tårarna rinner, men samtidigt lättnad för dig och din kärleksfulla familjs skull.

Tack Therese och Nicklas för att ni delat med er av ert liv. Är full av beundran över den styrka och kärlek ni visat. Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!

Varma bamsekramar
    Jenny m familj

• Hik

Nu far du sova i lugn och ro du lille. Tank vad manga manniskor du berorde under ditt korta liv - mer an de flesta gor pa en hel livstid! Jag tanker pa er....

Svar på tråden Tilles tråd