• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Tillehjärtat...det är Tarja...Så du hoppade på Magnus tåg igår...det måste ha känts skönt...och tänk alla äventyr du kommer få vara med om. Det är många som saknar dig, jag är en av de...du har en så stor plats i mitt hjärta och du kommer alltid att finns där...Och din älskade familj...de saknar och älskar dig lika mycket nu om inte ännu mer...men du finns här hela tiden ...det är jag säker på. Du kikar ner ibland mellan dina äventyr... för att kolla att mamma, pappa, Liam och Dea har det bra...och kanske läter de känna dig med en liten varm vindpust...Det känns bra att du fått somna in...gå vidare...samtidigt som jag hoppades att det inte skulle var så...Nu behöver du inte ha ont längre...du fick ta farväl av dina nära och kära och lugnt somna in...Tillevännen...vi kommer alltid att minnas dig som den fantastiska, starka, modiga och kloka Tille-Prinsen...i våra hjärtan...

Du finns i mitt hjärta...idag ...imorgon...i evighet...
    Tarja

• Pingla med en åsikt

kunde inte sova i går och låg och tänkte på dig Tille.... tänkte att "hoppas du får somna in snart och vakna i Nangijala...."

och så blev det.
    Sov Gott Tille, när du vaknar igen börjar ditt nya liv, i det livet orkar du leka, springa, skratta och busa!!

Massor med kramar från en mamma....

• n k

Lill-kämpe!
    Det är med ett tungt hjärta jag läser om att du har somnat in.
    Det är med en lät hand jag släpper dig till alla dina äventyr.
    Dina vingar bär dig upp till din stjärna.

Äntligen är du fri dina smärtor & ditt lidande.

Tille du har krypit in i mitt liv & du äger en del av mitt hjärta!
    Min lillkämpe, jag saknar dig!

Terese & Nicklas!
    Jag beklagar sorgen.
    Nu har er son blivit er ängel. Han sitter uppe på ett moln & ser på er med kärlek & saknad, men vetskapen om att ni ses en gång igen, gör att han kan njuta av alla äventyr som står på lut.

Många kramar till mamma Terese & pappa Nicklas,
    en bamse kram till Liam & Dea!

"du är himlen runt hörnet för mig........

Nanna

• musli

Tille... Ditt ljus på mitt minnesaltare kommer alltid att brinna för dig och till ditt minne för att påminna oss varje dag hur bräckligt livet är och att vi måste ta vara på nuet...
    Äntligen har din själ fått ro...

Therese och Nicklas och Liam och Dea...
    Tack för att vi fått vara delaktiga och för att vi fått en enorm påminnelse om att det är nuet som är viktigt, inte igår, inte imorgon, utan nu... Sänder all styrka jag kan eran väg och ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag finns här om ni behöver något... *kram*

• 3småttingar

Sov så gott Lille Tille.
    Nu är äntligen din smärta borta.
    Ska tända ditt ljus idag och tänka på din familj.
    Tack snälla Theres, Nicklas och Liam för att ni har delat med er.

Tänker på er.

• Anne M
    Tille kommer för evigt bära plats i mitt hjärta.
    Stor kram till hela familjen.
  • ElliotsMamma

sov gott,lilla kämpen! tänker på er!!

Svar på tråden Tilles tråd