• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • majsans

Sov så gott Tille lille!!!

Vi är många som inte kände dig men som kommer sakna dig mycket...

Du får nu springa om kring med alla andra änglar i himlen och må bra..

Therese och NIklas jag e så ledsen för er skull men förstår mycket väl att det känns både skönt och jätte jobbigt... Glöm nu inte bort att vi finns här för Er!! Tack för att vi fått vara med ER sista tiden..

Många Kramar Marie, Tomas, Linn och Anton och magen...

• jeja66

Jasså lilla Tilleman. Du hoppade på Tåget i går. Du ska veta hur många du hade omkring dig. Familjen och alla okända människor som följt dig.

Jag var tvungen att gå in på toaletten och bryta ihop för att inte väcka övriga familjen. Det som känns skönt är att veta att du inte har ont nånstans.

Terese och Niklas. Beklagar verkligen att ni inte fick ha Tille hos er. Men han kommer för alltid finnas kvar i tankar och minnen. Han kommer även finnas kvar hos alla oss okända här. Jag har själv ett kort sitter i fönstret bredvid datorn som jag sitter och tittar på.

Nu ska vi snart åka långt och köpa en husvagn men när jag kommer hem tänder jag ett ljus bredvid kortet.
    Jag ska även ringa till Simon som är hos sin pappa och berätta att du åkt.

Ha det nu så bra Tille hos alla andra änglar och spring och lek mycket. Det är du värd.

Kramar i massor till er alla som blev kvar här hemma.

• cantona

sov gott lille tille
    tänker på er
    ta hand om er

• bustösen

många kramar till er, förstår lättnaden men kan inte sätta mig in i sorgen och saknaden

• sarek

Åhh...det är med en stor sorg i hjärtat som jag läser att våran lille kämpe inte finns här mer. Har läst att han ändå bara somnade in så fint och lugnt, det är ju det bästa man kan unna någon.

Du ska veta Tille att du är älskad och saknad utav många här på tråden.

"Nu i ro slumra in
    allra käraste min
    Låt en ängel ta din hand
    bort till drömmarnas land"

En massa styrkekramar till dina föräldrar och syskon.
    Vi tänker på er här nere i Partille/Göteborg.

Kram ifrån Lotta m. familj  

Lotta o Simon
  • Toffifee

En stjärna ska alltid lysa över dig, vila i frid lille vän......

• Syskon

Sov nu gott lille Tille!
    Många styrkekramar från oss!

• ErikaH

Åh lille specielle Tille... Jag grät och grät när jag läste att det var sista gången du visade dina stora blåa ögon igår. Men du fick somna in, i sällskap av dina närmaste, med din älskade mormors smekning på pannan och på en dag som gör dig ännu mer oförglömlig. Jag såg också en fjäril igår, årets första, och tänkte direkt på dig, Tille. Nu förstår jag symboliken och vet att jag aldrig kommer glömma dig, Tille. Vila i frid älskade Tille!

• Fluffisarna

Spring, Tille, Spring! Så fort dina ben bär dig! Lukta på blommor, se de tyglelösa hästarna springa, känn de ljumma vindarna mot din hy. Se alla stjärn fall och vackra ting i regnbågens land!
    Vi tänker på dig alltid!
    Kram
    Fluff med familj

• Believe In Faith

Sov gott lille Tilleman

Kramar till resten av familjen,
    Tessan.

Svar på tråden Tilles tråd