• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annelie J

Sov gott Tille.
    Tårarna rinner men vet att du inte lider mera lille vän.

Kramar till familjen

Tänker på er.

• sweetmommy

Min dotter på 13 år har varje dag följt med din berättelse i aftonbladet, hon har gråtit och känt förtvivlan och tyckt att det är så orättvist när barn blir sjuka... nu när jag berättade til henne att Tille var död då sa hon "åh, vad hemskt för deras familj men nu slipper ju Tille lida nå mer"... Kram/Monica

• Linda1976
    Finner inga ord..... *kram*
    // Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • IzaS

Hörde på tv idag att det va över nu. Har inte skrivit nått innan, men har följt nästan från början.

Tycker ni har varit och är enormt starka. Har tänkt så mycket på er.
    Vila i frid nu lilla Tilleman. Sov så gott så ses vi.
    Många kramar från oss.

• Jano

Gråt inte för att jag är död
    jag finns inom dig alltid
    du har min röst
    den finns i dig
    den kan du höra
    när du vill
    Du har mitt ansikte
    min kropp
    jag finns i dig
    du kan ta fram mig
    när du vill
    Allt som finns kvar
    av mig
    är inom dig
    Så vi är jämt tillsammans
    - Barbro Lindgren

Sov så gott lilla vän.

• Jaci

Stora kramar till hela familjen! Tänker så mycket på er.

Vi ses i himlen Tille!

♥~♥~Perdida sin Ti~♥~♥
  • MalinW

Sov gott lilla vännen. Du kämpade så tappert. Kommer aldrig att glömma dig, för du finns i mitt hjärta.

• Cilla R

Vi skickar stora kramar till er! Vi kan inte sätta oss in i hur ni mår, men ni ska veta att vi tänker på er.

//Cilla, David & Néa

• Idizen

Lilla Tille, Nu har du äntligen fått ro. Lek nu mycket med alla andra änglabarnen. Vila i frid

Therese och Niklas, Liam och Deam, Ta hand om varandra.
    Massor av kramar till er.

Tille, Vi ses i Nangijala

• villasibylla

Sov så gottit lilla Tilleman.

Ta hand om varandra.

Hanna med familj

Svar på tråden Tilles tråd