• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mludvigs

*tårarna rinner*

Mina varmaste och kärleksfullaste till er och till lille Tille.

Tille, lek nu allt du bara orkar med de andra små barnen, spring över ängarna, jaga hundvalparna (men dra dem inte i svansen), äta den godaste maten och njut!

När tiden är dags så kommer hela familjen till dig igen.

• Faster M

Du var ett lån vi alltid minns,
    något underbart som ej längre finns...

Sov i ro lille vän

varma hälsningar från
    August, Malin & Svante

Malmö, 16/4 2006

• solrosen74

Nu kommer solen fram är det du lilla vän som l yser upp min dag?

ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
    och någonting alldeles oväntat sker
    världen förändrar sig varje dag
    men i bland blir den aldrig densamma
    mer.

• Sömntutan

Lille Tille så du tog tåget i går kväll, jo jag hade det på känn.
    Nu slipper du alla plågor lilla gubben och du leker och skuttar säkert för fullt redan.
    Lille Tille det är med otroligt blandade känslor jag skriver nu. Lättnad, sorg, ilska ja allt på en gång.
    Ha det så bra nu på din långa färd och jag lovar att titta till din fanilj ofta ofta precis som många andra här inne.
    Fjäderlätta pussar på din mjuka panna!

Therese, Nicklas, Liam och Dea, jag kan aldrig, aldrig veta hur ni känner just nu för jag har aldrig varit i er situation, men som mamma själv så kan jag förstå den kärleken som ni har till lille Tille, en kärlek som ni alltid kommer bära med er och jag kan förstå att saknaden efter lilleman kommer att vara så stor så stor. Ni ska veta att jag tänker på er så otroligt mycket. jag kommer att titta till er ofta som jag skrev till Tille och det vet jag att många andra också kommer att göra....ni är aldrig ensamma!
    Bamsekramar i massor
    Anna

• Lilla Sanna

Vila i frid lill Tille. Du har gjort stordåd här på jorden!!! KRAM till hela familjen ha en underbar påsk och ta hand om varandra. Tänker på er.

• Lizze

Stilla, så stilla Du käre
    nu slumrar
    Borta från sjukdom
    och strid
    Stor är vår saknad
    dock vi Dig unnar
    Vila i frid

Många kramar till Therese med familj. Ni fortsätter finnas i våra tankar.
    Många kramar familjen Lindborg i Kristianstad

• Flutterby

Jag tände ett ljus för Tille när vi var på bröllop i går och nu läste jag att han har somnat in. Så skönt för honom, men så svårt för er. Vill att ni ska veta att jag inte kommer att sluta tänka på er och Tille, han lämnar ett stort tomrum efter sig, fast han var så liten. Sänder stora styrkekramar. Tack för att vi fick lära känna Tille och hela er familj.

Svar på tråden Tilles tråd