• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Emmas pappa

Jag gråter, jag fick jag vet att jag aldrig har träffat dig men du har berört så mångas hjärta, jag vet att du har det bra nu Tille, du slipper lida, men jag sakanar dig såmycket.

Villa i frid Tille!

Therese, Niklas och Liam, ni har vissat riktig kärlek till Tille, ja ja tror att hela Sveriges nation saknar dig Tille.

Kram från
    Stefan i Schweiz.

• JagoMellivelli

Familjen tänker på er och speciellt på lille Tille... vila i frid.

• 123321

Åhh jag blir tårögd när jag hör den tragiska nyheten!!

Jag beklagar sorgen!

Vila i frid Tille

• Limpan05

beklagar verkligen sorgen men han springer nog i bebbehimlen och är lycklig nu.. kramar verkligen om er.. Linda och Liam

• Ullis BF 24 Aug

Har han äntligen fått somna in. Lilla Tille äntligen får du lite lugn och ro utan all smärta. Till Er Therese, Niklas,Liam och Dea vill jag beklaga sorgen och sänder er massor med kramar som ett litet stöd på vägen.

Ni har varit otroliga och jag vill även tacka för att ni har delat med er av erat liv. Jag har deffinitivt lärt mig vad som ska prioriteras här i livet.

Kram Ullis med familj

• Meeri K

Stora kramar till hela familjen!

Vila i frid Tille....

• sessan77

Nu har han fått ro eran älskade Tille. Kommer alltid o komma ihåg honom o hans vackra blå ögon. Nu lekar han nog med andra ängla barnen i himlen. Mina tankar finns hos er o jag beklagar. Massa massa kramar till er.

• Kibell

Kära Therese och Nicklas,

Det är med blandade känslor jag läser att Tille fått somna in. Lättad att han slipper ha ont, lättad att ni slipper se er fine son lida. Men ledsen att han fick lämna vår värld för tidigt, ledsen att att ni mist er son. Varför skulle just Tille behöva drabbas? Ja varför någon överhuvudtaget?
    Ni har varit så underbart fina och starka föräldrar till Tille och ni kommer fortsätta vara det till Liam och Dea. Och om och när ni får ett nytt litet liv hos er kommer den att få de bästa föräldrar man kan få.
    Tack för att ni har delat med er av Tilles liv. Jag tycker det är så stark att orka svara på alla frågor, att uppdatera oss här hur det varit. Många är det som stannat upp och funderat lite kring livet, blivit bättre föräldrar.
    Nu har er lille Prins äntligen fått den ro han förtjänat. Nu kan han leka som andra barn. Han sitter nog nu på sin stjärna och tittar ner på sin underbara familj som han fick vara hos under sitt korta liv här på vår jord.
    Tänker på er...
    Sänder er MASSOR av styrkekramar
    Tack Tille för att jag fick lära känna dig.
    Kram Kicki

• Sessa82

Mina ord räcker inte till så skriver dikten jag skrivit till lilla Tille...

Liten liten ängel
    Skör som en fjärilsvinge
    Trots att du så liten är
    Ger du oss alla något så stort
    Visade oss vad som viktigast är
    Att ta vara på den lilla tid vi har
    Stor som liten så behöver vi varandra
    Liten liten ängel

Sussa gott nu lilla Tille... du vet bland änglarna finns så många äventyr...

Svar på tråden Tilles tråd