• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Magulli

Sov gott lille Tille!
    Din kämparglöd har varit stor...
    Sov gott lille Tille!

Kramar till hela familjen.

• mysan34

Hej underbara familjen å hej änglabarnet Tille.
    Vi tände vårt ljus kl 12 och håll en tyst minut för dej lilla raring.
    Men ljuset du tände hos oss i våra hjärtan brinner med den klaraste låga en låga som inte går att släcka eller blåsa ut.
    Jag kan se dej framför mej skuttandes från moln till moln och vet att du har d gott.
    Therese, Niclas, Liam och Dea och resten av släkten skickar så mycke styrkekramar det bara går.
    Mysan med familj

• nilla77

Åh, lille Tille, har du äntligen fått somna in. Vad skönt att det gick lungt och fint. Therese, jag tänker på er! Varma kramar i massor!

• Svinto78

Vila i frid lille Tille sötnos!
    Kramar från Titti.

• Skogsmulle

Sov så gott, lilla Tille! Mina tårar bara rinner, du har det säkert bra där du är nu! Mina varmaste kramar till hela din familj!

• MEJG

Hoppas du har det bra på andra sidan Tille-man.
    Dina kämpande blå ögon och dina föräldrars styrka minns vi!

KRAM.

• isaisa

Vila i frid Tille gossen.

Tänker på er.

Kram Isa

• Yessi79

Jag finner inga ord ........
    Ta hand om er. Varmaste kramar från
    Jessica, Dennis & Mathilda

• Sömntutan

Måste ju titta in igen, jag lovade ju att titta in hos din familj ofta ofta så det är väl bäst att jag håller det löftet, ellerhur Tille.
    Jag sitter konstigt nog med ett leende på läpparna och med tårar i ögonen när jag skriver. Det måste ju säga en hel del om mina känslor just nu.
    Jag kännde dig inte Tille, hade aldrig träffat dig. Men du berörde mitt hjärta så djupt att det känndes som vi träffades varje dag.
    Tänk vad många människor dina föräldrar har delat dig med Tille, vad många som har tagit dig till sitt hjärta och som nu är så lättade men samtidigt ledsna att du tog tåget på din långa resa igår. Vi är ledsna Tille, men vi kan aldrig, aldrig känna den sorg som dina föräldrar känner. Men du Tille, jag vet att de samtidigt tycker att det var skönt för din skulle att du fick somna så känn inte att du gjort något dumt nu. Du gjorde det som alla skulle gjort med sån smärta, du valde att resa till en plats där smärta inte finns en plats där solen skiner jämt och där du leker med de andra små änglarna. Vem hade inte valt det?
    Och du Tille när jag ändå skriver så kan du väl hälsa min kära farfar att jag älskar honom så och är så ledsen att jag inte hann säga adjö innan han tog tåget.
    Han heter Gösta och ser ut som jultomten, vitt skägg och kulmage.
    Ja du Tilleman jag kan lova att du har det bra där uppe och jag ser fram emot att träffa dig när det är min tur att lösa biljetten till tåget. Jag lovar att jag ska leta upp dig och ge dig en stor kram och tacka dig för den insikt jag har fått genom att följa din och din familjs kamp.

Du lille Tille jag vet inte ens om du förstår hälften av det jag skriver, men jag hoppas att du förstår lite iallafall.
    Vi hörs Tilleman!
    Fjäderlätta pussar på din mjuka panna!
    Anna

Svar på tråden Tilles tråd