• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • medow

Lille Tille äntligen så får du vila utan att lida , tänker på dig och mamma pappa och din store bror .

• Tissan

Tack för att vi fått följa dig på din resa Tille vännen. Nu har du inte ont mer och änglarna sjuger vackra vaggvisor för dig.
    Mina tårar för dig är nu av lättnad för att du nu får vila och av smärta för att dina föräldrar inte får snusa på ditt fina huvud mer.
    Tänker på er alla!

Kram Cathrin

• Teskedsmamman

Glömde ju förut...

TACK!!!

Till er, Tille, Therese, Nicklas och barnen för att vi fick, och får följa ert liv...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Guzzi

Gud vilka underbara föräldrar ni är.... Och lille Tille vad saknad han ska vara...
    Men så skönt för honom att äntligen slippa ha ont...
    Kramar till er alla...

En berörd

• HST

Stilla, så stilla Du somnat
    Din smärta så tåligt Du bar
    Flitiga händer har domnat
    Men Ditt ljusa minne står
    kvar

• Blåviol

Kära Tille liten. Jag har gråtit och gråtit men nu vet jag att du inte har ont iallafall men jag gråter också för att du inte får stanna hos din mamma och pappa, Liam och Dea och alla andra som älskar dig.
    Nu kan du leka med en liten kille som heter Sebastian. Han är 2 år och ni kan ha massa bus tillsammans.
    Tack Therese och Nicklas för allt som ni delat med er.
    Mina tankar finns hos er. Kramar Marie.

• Vispgrädde

Vila i frid lilla Tille... Många tårar har runnit på min kind för er, men du har det bättre nu.. Sov gott lille man!

• A S

Vila i frid Tille-lille!

Styrkekramar till hela familjen!

• Binis

Tårarna rinner och jag vill bara säga att jag tänker på er. Nu har Tille det bra men det betyder ej att det är mindre sorgligt eller smärtsamt för er nära och kära till honom.

En sådan här grym sjukdom ska ej få existera och jag hoppas att de någon gång kommer på ett sätt att bota den. Tilles korta liv har verkligen lyft upp ridån för en sjukdom som många säkert ej visste fanns och hans liv kommer att betyda mycket för många. Tänk att en så liten kille kan göra så mycket, en sann vardagshjälte.

Sänder er många kramar och hoppas att ni har mycket stöd idag

Mamma till lill Ida, 040721. Väntar lillebror 060505.

• Binis

Skulle självklart ej vara en glad smailie....

Mamma till lill Ida, 040721. Väntar lillebror 060505.

Svar på tråden Tilles tråd