• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanber

Å lille Tille....jag gråter, men samtidigt var det ju det här vi väntade på!
    Tänker på dina otroliga blå ögon som nu är stängda...
    Du är i Nagialia...allafall tänker vi så, du lille kämpe!

Du är underbar!
    Sov gott Tilleman
    Du är saknad!

Varma goa kramar

• nas3

Har följt Tilles öde och fällt många tårar. Skickar en kram till Therese med familj. Tänker på Er/ Jessica

• Julia och Hanna

Är det någon som vet hur man får tag i fjärilspinset som jag hört så mycket om och har Tille en egen bok??
    Känns som om man vill göra nåt för att hjälpa till, men känns ändå inte som det är nog. Men många bäckar små.

• Henrik 76

Tack för den här tiden Tilleman även om den blev väldigt kort så har ingen i hela världshistorien berört mig så mycket som du.
    Vilken livsvilja du hade in i det sista, du var och kommer alltid att förbli en hjälte i mina ögon Tille.
    Dina små blå ingjöt mod i oss alla.
    Jag är inte religiös men jag tror ändå att Jesus ville komma och hämta dig personligen, därför valde han att hämta dig under Påsken.
    Ikväll kl:19:45 kommer vi att tända ett ljus för dig i Örebro Tilleman hoppas att du ser det och kan njuta av det nu när du inte behöver lida mer.
    Tack för allt Tille vila i frid.

Tänker på er alla i familjen som också kämpat hårt dena tid.
    Kramar Henrik med familj.

• ludicrous

God natt lille Tille. Du är starkare än Stålmannen och du är modigare än en björn.

Du är allas idol

* Stolt ung mamma till Nova 06-01-11 *
  • Snurran

Älskade lille Tilleman,,

Så du hoppade på Tåget till slut. Det tåg som du och Magnus pratat om.
    Jag började undra om du verkligen tänkte ge dig av. Du,,så envist kämpande vaknade varje morgon och tittade på mamma och pappa.
    Jag sitter här med blandade känslor förstår du. Jag tycker att det är jätteskönt att du fått ro. Att du inte har ont och att du nu kan springa och leka med alla änglabarn. Gå på barforta promenad på molnen.
    Samtidigt smärtar det mig att du måste lämna din älskade familj som älskar dig över allt annat. Det för mig ont att du måste lämna oss alldeles för tidigt.

Älskade Tille-lille,,du har fångat en del mitt hjärta och jag kommer aldrig att få tillbaka den delen. Den är din för evigt!!

Sov i frid älskade vän.,, vi ses snart igen.

Den kom en kväll en
    stilla vind
    och smekte ömt din lilla kind
    liksom ett ljus som
    blåstes ut
    Dina dagar hos oss har
    nått sitt slut

Therese och Nicklas,,Jag vet inte vad jag ska säga som ingen annan redan sagt....
    Jag har svårt att hitta ord som verkligen betyder något i detta sammanhang,,det finns inte tillräckligt med starka ord för det jag vill förmedla till er. Tilles alldeles för korta liv har verkligen varit en gåva. Han har visat att det finns folk som fortfarande bryr sig om andra, han har lockat fram det bästa i folk. Och ni,,,starka mitt i all er sorg,,Ett jättestort tack för att vi fått lära känna er och Tilleman. Ni kan inte ana hur stor del av min vardag han blivit er lilla prins. Han har för alltid en plats i mitt hjärta. Jag beklagar er sorg men hoppas att ni någonstans kan glädjas åt att lillprinsen inte har ont längre. Att han är glad och trygg bland alla änglabarn. Massor av kramar till er. Jag tänker på er och ber för er!

Och till dig kära Tilleman,,,du får en sista andetagspuss att ta med dig på färden...

• Tildas52

vet inte vad jag ska skriva men vill så gärna visa mitt medlidande. Tille hr det bra nu. sov gott lilla gubben

Svar på tråden Tilles tråd