• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Artik

Kramar till Er alla. Tille, sov i ro. Snart möts ni alla igen, på Nangijalas ängar.

• Berkemo

Hej Therese och Nicklas! Jag beundrar er verkligen. Ni har verkligen förstått alltihopa, till skillnad från mig. Jag känner inte er men ändå känns det som om man gör det. Vi alla som fått tagit del av Tilles liv har bara fått se en liten liten del. Ni har ju varit förberedda på detta och har verkligen gjort allt rätt. Sträck på er och gå ut i resten av livet med era huvuden högt, det förtjänar ni verkligen. Njut av vårvärmen. Tänker på er. Kram.

• Hemgårn

Tille, jag läste om din sista tid hos mamma och familjen. Där stod det att du såg ut som du gäspade innan du for. kanske var det Tåget du såg, kanske var det så vackrt att du tappade hakan. Så ser jag på det i alla fall. Jag ska titta på din stjärna ikväll. Den lyser säkert starkast.

Jag kikar in sen.

Och Tille, jag beklagar inte sorgen, för sörja måste man. Jag beklagar att du inte fick vara hos oss längre, och jag beklagar att du inte fick vara en frisk pojke medan du var här, älskade vän.

Snusningar, din Magnus

• sus70

Vila i ro Tille önskar dig allt gott bland dom andra änglabarnen.

()
    []
    []
    []

• Annica71

Tänker på er Therese och Niklas.

Att ni kan vara så osjälviska för Tilles skull är helt fantastiskt. Jag läser din dagbok Theres och förundras över hur starka och fina ni verkar vara. Tille kan inte ha fått bättre föräldrar och ni gav honom en så fin tid på vår jord. Ingen annan hade gjort det bättre. Ni är bäst!

Stärkande kram till er!

*kramis*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Sessna

Himlen har fått en ny kämpe!
    Sov Gott lilla Tille, mina tankar finns hos dig och din familj.

• bellies

Vila i frid lilla Tille, nu slipper du ha ont!
    Jag grät när jag läste att du somnat in men samtidigt vet jag att det var det bästa för dig. Det är så orättvist att små oskyldiga barn ska behöva lida! Ska tända ett ljus för dig lilla vännen. Många kramar till din familj!
    Sofia

• fru bengtsson

Kära Therese och Nicklas!

Idag går mina tankar ständigt till er...
    Jag hoppas att ni vet att precis som ni funnits för oss, svarat på våra frågor och hållit oss uppdaterade om er vackre lille prins, så ska vi nu finnas här för er närhelst ni behöver oss.

Finns det något vi kan göra, vad som helst, så tveka aldrig att be om det!

Oändligt varma kramar till er båda, och förstås till Liam och Dea.

/Angelica

Svar på tråden Tilles tråd