• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kalina
    Tille kommer alltid finnas kvar i allas våra hjärtan.

Äntligen slipper du ha ont..

Vila i frid.
    Lilla bus...mammas kärlek.
  • Fullrulle1974

Finns det någon annan person på denna jord som har åstakommit under sin livstid det Tille gorde under sin korta tid här på jorden..
    Kanske, men inte är dom många..
    Kan inget annat an att sörja med er Terese och Niklas
    Många kramar till er och era nära.

(skickar min dagliga puss på pannan till Tille via vindarna)

• Suss71

Vet att du nu är borta,men kan inte låta bli att kika in ändå...Trots att jag aldrig kände dig så följde jag dig och din familj!!!Känner så mkt för dig och din familj...Hoppas du har det bra där du är.....Sänder en mjuk "vindpuss" på din panna...Och en stor kram till dina föräldrar och dina syskon....Du kommer leva länge i mångas hjärtan.....

**Bortom allt jag drömt
    Är du nå'nstans gömd
    Aldrig blir du glömd
    Inte ett enda barn
    Fick förgäves liv nå'n gång**

www.wennerstrand.se/william/stjarnhimmel.php

• Mamba

Tårarna rullar sakta ner för mina kinder. Lille Tille, du har gripit tag om våra hjärtan och kommer alltid finnas där.
    Tänk att en så liten pojke väckt så många tankar, reaktioner och känslor hos människor som aldrig träffat dig.
    Tille, du berör som ingen annan!
    Tack för att du fanns på jorden den korta stund
    du berikade din familjs liv
    du berikade en hel värld.

• GosCatrin

Tille, jag hoppas att du har det underbart där uppe!

Trots att jag aldrig har träffat dig, så saknar jag Dig!
    Du finns i mina tankar hela tiden, och du har berört mig in i det djupaste.

Tack vare dig, uppskattar jag min familj mycket mer!
    Jag gråter, och har gråtit varje gång jag varit här inne och tittat till dig.
    Nu är det blandade tårar,
    för jag vet,
    att nu slipper du ha ont mer,
    nu kommer du kunna springa, växa och leka utan att behöva känna smärta.

Där uppe kommer du ha så kul,
    och du kommer ha uppsikt på din familj,
    nära och kära.

Så småningom så återförenas ni allihop igen!

Tille, ta hand om dig, och hälsa alla dina nya kamrater!

Vi tänker på dig Hela tiden, och ikväll ska jag återigen titta upp på himlen,  på  Din stjärna och vinka till Dig!

• sula

Lille Tille!

Du lilla ängel med de stora blå . Tack för att vi fick lära att känna dig och din familj.
    Du har verkligen fått oss att stanna upp och inse hur lyckligt lottade vi är.Vi glömmer dig aldrig. Vila i frid.

Tusen kramar till familjen.

• Prinsessan Zelda
    The hardest thing in this world...is to live in it.
  • Nymfoman

Therese6699: Vad fint det låter när du berättar om era sista timmar med Tille. Vad sa Dea nu när inte hon var med? Det var väl egentligen meningen att hon skulle varit hos er i helgen? Har Dea och Liam samma mamma? Tänker på er hela tiden och det känns som man har hundra frågor?

Kramar i massor till en helt fantastisk familj.

• Jacessan

Vila i frid lilla Tille! Du kommer aldrig att glömmas bort.....du har gett mer under din korta stund här på jorden än många andra gör under en hel livstid! Ta hand om dig nu lilla kämpen! Och till Tilles familj......jag ska tända ett ljus för er och eran lilla kille ikväll.

• Familjen A

Therese...
    Jag känner verkligen att ni är tacksamma för vårt stöd. Du skriver det så ofta.
    Tänker på er....
    Många mjuka kramar
    från Anette

Svar på tråden Tilles tråd