• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sarita

Jag beklagar att Tille inte kunde stanna hos er. Och gratulerar er till en liten pojke som var så stark och fin och lärde oss så mycket om vad som är viktigt!!

Sarita

• nenaj
    Du har rest till en värld: 
    Artist:Emil SigfridssonSångtext
    Från ditt första andetag
    Fick du leva dag för dag
    Vi tog inget för givet
    Men allt som du var
    Gav färger och mening med livet
    Du kom med glädje
    Och vi lånade lyckan ett tag

För du har rest till en värld
    Långt bort men ändå så nära
    Där en ängel ska finnas hos dig
    Var inte rädd
    En plats där tiden står still, där du kan leka hur länge du vill
    För där godheten rå´r är du trygg och varm

Kan ett hopp ge frid och ro
    Tills vi åter vågar tro
    På en morgon när skuggorna lättar och flyr
    Och när ljuset har kommit tillbaka
    Där finns en framtid
    Och en glädje som åter kan gro

Du har rest till en värld
    Var inte rädd

Men det kommer en dag då vi ses du och jag
    Trots det mörka som hänt brinner ett ljus som du tänt

Du har rest till en värld
    Var inte rädd

Trygg och varm
    TextArtist:EmilaMusikAkkkkkrtistA

Kramar till er!Tänker påer!lbum                                                          MÅNGA KRAMAR TILL ER! NI FINNS I MINA TANKAR!TILLE LILLA KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DIG!HELENA
  • mammatilltindra

Jag unnar dig ändå allt gott,
    du ljuva ängel fin.
    Fast du ifrån mig haver gått är du i hågen min.
    SÅ tackar jag för kärleken
    jag njutit har av dig min vän
    till denna dag och stund.
    (Åsa Jinder)

Hoppas att du kommit fram nu Tille. Du har lämnat en tomhet efter dig i världen!

• nenaj
    ledsen att min text innan inte blev som den skulle,fel på datan tror jag!kram
  • Majalaja

Sitter här och gråter när jag läser din dagbok. Vet inte vad jag ska skriva men vill bara beklaga den oerhörda förlusten och skicka stora kramar till hela er familj!!

• Caza

Lilla Tillekillen. En underbar ängel blir du, där uppe så att du kan titta ner på din fina familj.
    Vi tänker alla på dig.
    Sov Gott.

Kramar från Camilla, Daniel och Jack.

• mica05

Så har du somnat in Tille. Sakta, mjukt bland dina närmaste och käraste. Jag träffade dig aldrig, men du fanns hos mig som så många andra. Vetenskapen om att livet kan vara så kort, så kort, men kärleken finns hos oss alla och bär oss framåt.
    Två bilder tar jag med mig Tille; dina stora blå ögon den sista tiden där allt ljus fanns, och så bilden av dig för några månader sedan. Spjuvern, spelevinken med det stora skrattet.

Therese och Nicklas, jag vill skicka mitt stora deltagande. Tack för att ni bjöd in oss och gav oss chansen att möta Tille.

• mira24aug

Tack underbara ni för att vi har fått ta del av Tilles och ert liv. Vi har lärt oss så mycket om sorg och glädje. Skönt att det slutade så lugnt och stilla. Många styrkekramar Helena m. fam.

• Cris

Tillehjärtat,

Det är med blandade känslor jag läser att Du klivit på tåget.
    Stora, lilla kämpe, jag hoppas chokladen smakade ljuvligt och att resan gått bra.
    Vi saknar Dig, vi som är kvar, men vi vet att Du alltid kommer att finnas med oss.
    I våra hjärtan.

Therese och Nicklas, Ni två fantastiska människor, tNi underbara föräldrar, alla tankar går till Er idag. Tack för att vi fått följa med en bit på Tilles resa, tack för allt Ni lärt oss om vad det innebär att vara en familj.
    Jag vet att Ni förstått det vid det här laget, Er Tille kommer att leva vidare inom alla oss, länge, länge, länge.

Stora stora kramar

Kristina, Pontus och August

• Nettizen

Beklagar er förlust, men det är som du skrev i din DB. Äntligen kan han springa fritt bland alla andra Änglabarn.
    Där uppe kikar han sött ner på er o skickar slängpussar!!

*kram*

Svar på tråden Tilles tråd