• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormor 53

Tille: du var ett lån vi alltid minns. Något underbart som ej längre finns. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Therese ,NIcklas, Liam och Dea ha det så bra!

• Vackerpingla
    Jag var tvungen att skriva något igen..

Tille, du är den vackraste stjärnan på himmelen.. ♥

Det var det första jag tänkte på när jag såg att du gett dig av..
    Jag vill att du ska veta att du har berört mig och såå många andra, och jag är så tacksam att jag har fått veta av dig.

Jag var med om dig..
    Jag glömmer dig aldrig..

Vila i frid Tille, så kanske vi ses någon dag på din alldeles egen stjärna. Jag lovar att jag ska titta förbi.

Kram, Ida
  • SashasFarsa

Det är så svårt att sätta ord hur vi känner.. Men tårarna och det tunga hjärtat får tala för sig själv.. Vi tände ett ljus igår natt för Tille, som många tidigare nätter, men denna gång för att lysa för Tille så att han hittar hem till sin himmel.

Till Tilles familj, en stor stor styrkekram! Vi tänker på er också..

• Therese6699

Nu har jag hunnat läsa igenom tråden. Ni här har betytt så oerhört mycket för oss så att ni kan nog inte ana det. Vi vet inte hur vi ska tacka alla, men jag hoppas att ni i ert hjärta kan känna att vi tackar er i alla fall. Vi känner i alla fal ert stöd i våra hjärtan.

Jag kommer med största sannolikhet att fortsätta skriva dagbok på FL, just för att det har varit ett sånt oerhört bra medium för mig. Tror inte jag hade klarat av det här så bra om jag inte hade försökt få ned mina tankar i ord.

Flisaskruttan: Det är helt okey att fortsätta skriva till Tille och till mig på den här tråden.

Nymfoman: När vårt lillaknytt hade somnat in så ringde vi läkaren och alla våra nära och kära som inte var här. Läkaren kom och konstaterade hans död. Vi bytte kläder på honom och alla fick säga farväl. Sedan åkte alla iväg och vi fick vara själv med honom medans vi väntade på begravningsbyrån. Vi satt och höll i vår lillprins jag, Nicklas och Liam. Sedan när begravningsbyrån om fick vi lägga honom i en jättefin vit kista. Nicklas hade bävat inför det ögonblicket. Men det var jättefint. Han fick med sig bamsesnutten och fjärilen som Dea gjorde för länge sedan. Sedan vid elvatiden fick han åka iväg. Det kändes självklart ledsamt och vi stog och kramades en lång stund. Men vi tröstar oss med att han inte har ont och att han har uträttat mycket under sin korta tid här på jorden. Liam blev jätteledsen först när han förstod att han började somna in. Men i morse var det liksom okey för honom. Han har ju också levt med det här i ett halvår och vet att ögonblicket skulle komma. Han om någon kommer nog att se på det här med klara ögon. Han sa redan igår att "Lillebror har det bättre nu".

WMO979: Jo Liam var med.

Jesper73: Vi avgudar alla er här på nätet och all den uppbackning vi har fått.

• Sweetie

Nu slipper du att ha ont Tille!! Vaka över din underbart starka familj nu och vila i frid... Har ett ljus som brinner här för dig...

Många styrkekramar till din familj....
    Och nu kan man äntligen ge dig riktigt "cyberkram" utan att va rädd för att göra dig illa...

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

www.familjeliv.se/krypin/sweetie/gallery/phpkspovt.jpg

• Leaaa

Therese!

Megakram till dig, du underbara starka mor!

• Nötkaka
    Tack Therese att vi får fortsätta att skriva till både Tille och dig här på nätet.
    Det betyder mycket för mig och många fler, skall du veta.
    Det är så oerthört ledsamt att Tille inte fick vara frisk och leva längre men han har klivit rätt in i våra hjärtan och kommer finnas där ...ja resten av mitt liv i alla fall.

I natt stod jag och tittade på en halvmolnig stjärhimmel och undrade var Tille finns.
    Och idag när jag skulle plantera  en blomma på min hunds grav så undrade jag om Tille och hon finns på samma ställe.
    Du skall veta Therese att han finns i mina tankar ständigt
     ♥massor av kramar♥
Svar på tråden Tilles tråd