• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • månfare

Älskade Tille.
    Nu har din skyddsängel fällt ut sina vingar för att tryggt och säkert föra dig till himlen och till paradiset, paradiset där små och stora änglar bor, där allt är vackert och fyllt med kärlek, lycka och välgång, en plats utan smärta.
    Lilla vännen, gör allt som din sjukdom hindrade dig att göra, lek, sjung, spring eller njut av att bara vara,vara den vackraste Tille av de alla.Vi ses en dag fast du känner inte igen mig men jag känner igen dig för vi glömmer dig aldrig.

Tänker på er .kram Månfare

• TweleGirl

Sov gott lilla Tille. Du var och förblir en kämpe. Ingen glömmer nånsin dina stora blå!

• viljan80

gråter för tille han var en helt otrolig liten kämpe.
    kommer alltid minnas dej och dina fina blåa ögon

Det kallas himlen och jag har aldrig varit där
    Men när jag ser på alla stjärnor över himlen
    så önskar jag att du var här.
    Hela världen var så underbar.
    Och det kunde lika gärna varit jag.
    Lilla fågel blå

Anna med familj

• CarinaS

Tille...vi behöver gråta ett tag till...det känns så ledsamt att du inte fick vara kvar hos oss alla här på jorden. Men om ett tag, kanske ett par dagar, veckor - vem vet... Då lovar jag dig att vi ska leva våra liv i glädje - för din skull Tille, för din skull! Många kramar från Carina

• USAmamma

Som alla andra sitter jag här och känner en enorm tomhet samtidigt som jag är lättad av att Tille äntligen fått ro. Man har verkligen blandade känslor, arg pga att det ar orättvist att Tille fick ett så kort jordeliv, ledsen över att han är borta, och glad över att han var den han var och att han inte har ont mer.

Otroligt, men jag sitter här långt borta i USA men ändå kände jag mig så otroligt ?med? i allt som hände där borta med Tille och det, Therese är tack vare din förmåga att beskriva hur det har varit, din öppenhet om din/er glädje och sorg över Tille.

Kramar, Sofia

• lisi05ae

Tille,
    En stjärna till på himlen har börjat lysa klar, så klar. Du har gått vidare till Evigheten efter att ha klamrat dig fast så länge. Du tycker nog att det är skönt ändå, att vara bland alla Änglar och få lekkamrater och orka lika mycket som de.

Vi är många som har följt din kamp i livet, och vi är många som kommer att sakna dig. Mest av allt kommer dock din familj att sakna dig och dina vackra blå ögon som hela tiden ville vara med även om du tillslut inte öppna dem många gånger per dygn.

Tack Tille, för att du har lärt mig att uppskatta mina barn ännu mer nu än tidigare. Du har lärt mig att livet är så skört och man vet aldrig vad som händer. För den saks skull kommer jag inte att överbeskydda mina barn för det mår ingen bättre av.
    Det har din mamma lärt mig... Trots din sjukdom så stod er dörr på vid gavel för alla som ville att komma och hälsa på dig och din familj.

Ha det så gott hos Änglarna. En dag kanske jag får träffa dig där uppe bland molnen... jag lär nog känna igen dig på de där underbara blå ögonen!

Varma varma kramar till Therese, Nicklas, Dea och Liam.
    Sköt om er!

Kramar
    Linda

• qaz

här är vi sorgsna hela familjen.min 6åring kom in springande och skrek ,mamma mamma nu är bäbisen död.så nu har jag fått förklara lite om döden,om hur tille blivit en sån där liten vit ängel med vingar.som kikar ner från molnen och blinkar.nu har han äntligen fått ro i sin lilla tärda kropp.massa styrke kramar till hela hans familj.här brinner ljus i kväll.

• mooogn

Jag har skrivit in den förut men gör det ännu en gång... Sov gott, Tille!

In Memorium

Dear Darling God
    I climbed up the door
    And closed the stairs
    Said my pyjamas
    And climbed into my prayers
    Turned off the bed
    And tumbled into the light
    And all because
    You kissed me tonight!

Johnatan Andrews

• Barbarmamma

Vila i frid. Jag kan inte skriva så mycket. Tårarna bara forsar ner. Ni har berört mitt hjärta å min själ på ett sett som inte går att beskriva. Jag fick aldrig träffa eran underbara son, men endå känns det som att någon av dem jag håller av mest har somnat in.
    Ni kommer för alltid finns hos mej..Å Tille Tack för att du gav mej den finaste gåvan jag kunde få..Att uppskatta det jag har, och att leva varje dag fullt ut.

Med tårar i som strömmar ner för mina kinder säger jag en gång för alla GoNatt lilla Tille..

Svar på tråden Tilles tråd