• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • skrollan03

Hej!

Nu har Tille fått resa till månen, där kan han nu sitta å se på sin familj med sina stora blå.
    Vi beklagar er förlust av Tille.

My har gråtit floder me mig i dag men hon säger att morfar å Tille mår mycket bättre på månen....

Kram på er hela familjen, carola, jens my kim lolo

• annelie75

Tänk,jag hade allt i huvudet innan jag satte mig här för att skriva...men nu är det som bortblåst...
    Men det jag ville säga va; Tille,TACK,tack för allt....Du har gjort mig till en bättre medmänniska och en bättre mamma...Jag ska aldrig glömma dig...Du finns i mitt hjärta för alltid...puss på nästippen...

Therese och Nicklas...Tack för att vi fick följa med Tille-man på hans resa här på jorden...Ni är såna fantastiska och beundransvärda människor...Ni finns i mina tankar...
    Krama Liam och Dea och ge varandra en storkram från Annelie med familj...

• Angelinas mamma

Lilla vän, nu är ditt lidande slut.
    Du har lämnat så många berörda kvar på denna sida av jorden. Varje natt har jag tänkt på dig innan jag somnat, och likaså när jag vaknar. Jag har knappt vågat gå in och läsa om du vaknat på morgonen, eller om du stilla somnat in i din lugna vagga.

Imorse tog livet en vändning, när jag läste att du inte fanns hos oss mer. Men samtidigt kände jag lättnad.
    Lättnad för att ditt lidande är slut.

Tänk att du fått så fina föräldrar.
    En sån fin familj. Jag beundrar er.
    Tänker på er.

Och kom ihåg, att ljusen jag tänt för dig var dag, kommer få brinna så länge bilden av dig Tille, finns kvar på min näthinna.

För evigt.

// Johanna och Angelina.

• MalinilaM

En stor varm karlstadkram till killen tille och hans familj, vi beklagar er sorg!

Do not stand at my grave and weep
    I am not there. I do not sleep.
    I am a thousands winds that blow.
    I am the diamond glints on snow.
    I am the sunlight on ripened grain.
    I am the gentle autumn rain.
    When you awaken in the morning's hush,
    I am the swift uplifting rush
    Of quiet birds in circled flight.
    I am the soft stars that shine at night.
    Do not stand at my grave and weep.
    I am not there. I do not sleep.

• ullis78

Tack för allt du har gett oss här på jorden tille.

Leka och busa så mycket du orkar i himmlen.

Tankar och kramar från Ulrika m familj

• akl
    Vet inte vad jag ska säga mer än Tack Tille.... och hoppas att du har fått frid!
    Jag kommer aldrig att glömma dig och vad du gjort!
    Varje gång jag tänker på dig, Tille, tänker jag på Mod, Styrka, Kärlek och Vishet!
    Och stora blå ögon....

Många styrkekramar till Therese, Niklas, Liam och Dea.... vi finns här fortfarande!
    //mamma till 2 små troll
  • malin07

Vila i frid lilla Tille....

Kom ihåg att leka riktigt mycket med de andra änglarna nu när du äntligen kan!!!

• Sweetie

"A Mother's Prayer"

I pray you'll be my eyes
    And watch us where we go
    And help us to be wise
    Help us to let go

Every mother's prayer
    Every child knows
    Lead us to a place
    Guide us with your grace
    To a place where we'll be safe

I pray we´ll find your light