• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • farbror barbro

Ytterligare en stjärna är tänd för lille fjärilsprinsen!

Miljoner varma kramar från Barbro med familj

• qramiz

Nu Tille har du fått en stjärna ifrån våran lilla familj oxå....

• VeronicaMy

en stjärna till är tänd för Tille!!!!

*kraaaaaaaaaaam*

• Pessy

En till stjärna har tänts för Tille Sov gott lille vän

• Moa och Max

Therese, Nicklas, liam och Dea!

äntligen får Tilleman söt som en karamell skutta å leka utan å ha ont. Jag har varit ute med husvagnen hela helgen och i lördags kväll såg jag 3 fjärillar dansa runt i kvällsolen och jag kände en så stark känsla efter Tille. Ringde min syster och ville att hon skulle gå ut på nätet så jag kunde få "läsa" om tille, men de gick inte just då! åg vaken hela natten och kunde inte sova. Pratade med min mor som är i himlen och bad henne å ta hand om Tille tills ni kom dit. På morgonen surfade jag på telefonen så jag lunde läsa aftonbladet och då ran mina tårar, de gick inte å sluta! Lilla Tilleman har äntligen fått hoppa på magnus tåg och får dricka choklad i önskad färg!

Ni har varit så starka och så mycke kärlek ni har gett erat barn, han kunde inte ha fått de bättre.

Många varma kramar
    Lotta

• Addie

Tårarna rann längs kinderna när jag läste att Tille hade somnat in. Tänker så på er!

Varma kramar till er alla!

• Cammi74

Nu har jag tänt en stjärna för våran Tille.
    Många kramar till dig/Puss

• matspaa

Nu har jag också varit inne och tänt en stjärna för Tille.
    Kramar till hela familjen

• Birgitta2

Nästa gång vi har en stjärnklar natt kommer vi se många många nya stjärnor.
    Lille Tilleman, jag hoppas du har det bra nu, och att du håller ett vakande öga på din storebror, storasyster och dina föräldrar. Änglar kan göra det.

Svar på tråden Tilles tråd