• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mumin

Sov gott lille Tille... Nu kan ingen smärta nå dig längre... .
    Vi tänder fyra ljus från oss här hemma.

• glömsk

Har tänt en stjärna jag oxå....*lilleTille blåöga*kramizar...Lotten

• Nötkaka

Hej Therese!
    Hoppas att dagen är okej!
    Sänder många kramar till dig och familjen.

Tänker på Tille jättemycket. Det känns konstigt att han inte längre finns hos er.....Gråter.
    Fast han finns ju i era tankar och i ert hjärta förstås.  
    Kramar !!!

• Theresesmamma

Nu har även Vi tänt ett ljus för HjärteTille!! Naturligtvis så heter den stjärnan "HjärteTille".
    www.niomanader.se

Styrkekramar från oss i Viskafors

• Helena77

Nu har jag tänt en stjärna för Tille...LilleTille heter den.
    Kramar till Therese,Nicklas,Liam och Dea och ta hand om varandra!Helena

• Snurran

Solen skiner och våren är äntligen på väg! Jag hoppas att ni har det okej trots att älskade Tilleman lämnat er. Fast det är klart,,,han har det ju superbra nu. Ingen smärta och jag har hört att lekplatserna där upp är kanon!!!..;o))

Ville bara titta in idag också och se hur ni har det,,,hur ni mår. Vad skönt att ni kan känna lite glädje och vara ute och spela bandy med Liam i vårsolen. Att allt inte är så svart och tungt.

Massor av tröstande kramar till er hela familjen *kram*

• vikmyran

Nu har även jag tänt en stjärna för Tille...Tilleman heter den
    Många kramar till Therese, Nicklas, Dea och Liam.

Många kramar från Linda

• Jennaz

Tände en stjärna för Tille... Vår familj tänker på er... Han har det bättre nu utan smärta. Springandes på knubbiga brunbrända barnben, med små vanliga skrubbsår. Klättrandes i vackra träd och sjungandes med alla andra änglabarn. Vakandes över er, för alltid.

• Snurran

Glömde säga det Tille,,du har fått en stjärna av mig också,,den heter Tilleman!

Du har faktiskt fått en hel stjärnhimmel!! Jag tror nästan att du blir bländad när du tittar på den...;o))

andetagspussar till dig goding!

Svar på tråden Tilles tråd