• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Karkki67
    Styrke kramar till Tilles underbara föräldrar, så kloka och kärleksfulla människor! Er prins Tille kommer vi alltid att minnas tack vare er. Tack för att vi har fått ta del av er sons sista tid! Det har gett oss så mycket!! Familjen Isaksson Landström i Kiruna.
  • mkk

Tänker på er och hoppas ni får en bra dag.
    Igår hade jag svårt att somna kunde inte sluta tänka på Tille o er.

Kram
    maria

• Hilti

Jeg finner ikke de rette ordene, men en sak skal du vite lille Tille; ingen annan har berört meg så mye som du. En sånn stor kjempe i en så liten kropp! Ingen har fått meg til å bli så rört som denne tråden og alle underbare mennesker. Nå har du fått ro der inget ont finns mer. Tenk det, nå kan du leka med de andre englene i himmelen uten å ha ont.

Til familjen; Takk så mye for at dere har delt dette med oss. Man får virkelig ett annet syn på livet. Dere er fantastiske, og det viktigste er at Tille hadde det beste livet sammen med dere. Ta vare på dere selv nå i sorgen.

Kram Hilde

• moa marcus mio mamma

tack minigido!..
    nu har jag tänt en stjärna för tilleman!

• niederkk

Ein Engel wird dich tragen ,
    aus dieser kalten Welt .
    auch wenns uns nicht gefällt .

Die Schmerzen sind vorrüber ,
    für dich , mein Kindelein .
    Zurück bleiben die Lieben ,
    du lässt uns nun allein .

fliegt mir dir zum Herrn der Welt ,
    Ein Engel wird dich tragen ;
    der HERR hat`s so bestellt .

• jojosmatte

har tänt en stjärna för dig tille......den heter TINDRANDE TILLE!

• zucca

Så ännu en dag är här...
    Gjorde en cermoni för dig och din familj i går Tille...
    Ville prata med de stora andarna så att du får vägledning på vägen...
    När jag vände mig åt Östrer så fick jag en bekräftelse som hette duga...
    En stor stor ängel uppenbarade sig...
    Öster står för den nya gryningen och ny kraft mm
    Therese och Niklas jag vet att ni är bevakade över och att om ni släpper taget ett tag så finns där en ängel så stor så stor som håller Er uppe...
    Brukar inte berätta öppet om cermonierna men jag kännde att ni behövde veta detta...
    Vet ockå att Tille har det bra...
    Ta hand om Er och glöm inte att finnas för varandra. Kram Zucca

• viktoranton

Hej!

Har tänt en stjärna för Tillman!
    kramar

• Loke2002

Tille finns i våra tankar!! Vilken otrolig kämpe Tille var!! Tack för att vi har fått Följa Tilles sista tid här på jorden!!

Tänker på er!!

• Tatanja

Tänder både en stjärna och ett ljus för Tille!

Tänker både på eran familj och på Tille!
    Önskar er allt gott i världen!

Svar på tråden Tilles tråd