• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • linsan69

Vad fint de skrivit i tidningen om dig Tille och din familj..saknar dig enormt mycket. jag undrar också ifall man får skicka blommor till Tille? jag tänkte samma sak som Pernilla71, att kyrkan nog svämmar över, men jag skulle gärna vilja det..om jag får. Ni finns i minga tankar dag o natt. Ha en bra dag!

• Barbarmamma

Hej igen!
    Vill berätta att jag vill ge någonting tillbaka för allt det eran son och ni har gett mej. Så jag har nu startar en privat insamling för att kunna skänka till forskningen i Tilles namn. Än så länge är jag bara på första stadiet. Har börjat kontakta familj och vänner och dem i sin tur ska gå vidare genom sina jobb osv. Hoppas att på detta sättet få ihop en slant:)
    Vill så gärna att barn framöver kanske ska kunna få en positiv prognos.
    Tille blev bara 6månader men har gett alla inklusive mej så mycket, å detta är mitt sett att försöka visa min tacksamhet till er. Ni e fantastiska.
    Kramar Linda

• Gustav2005

Blommor är vackra men ack så förgängliga. Tille var också vacker, men hans minne lever. Jag tycker din tanke är så vacker Linsan69, men vore det inte bättre att sätta in pengar på Tilles fond än att skicka blommor? Mamma Therese kanske tycker annorlunda (?), men tänk så mycket längre ett bidrag till forskningen lever och blommor kommer ju Tille se i massor nu till våren i alla fall när han sitter och tittar ner på mamma o pappa som sitter i trädgården och fikar.

Tänker på familjen Vesterlund-Svensson och forsätter sända krafter SSSSSSSSSSSS!

Kramar
    Karin (och en återigen bajsig Gustav)

• Orions

En stjärna döpt till Hjärtat Tille har tänts...

Tänker på er och skickar styrkekramar i massor

• IR 72

Hei

Nå har jeg tent en stjerne for deg Tille. På gjesnyn lille venn

• Mia o Simon

God morgon Therese m familj! Tänker på er...Och undrar hur det känns nu när Tilleliten inte finns där. Inte finns där kroppsligen, men ni känner säkert ändå hans närvaro

Blir det tomt? Förmodligen så har ni inte känt av det än så länge..Ni har väl att pyssla med nu så här efteråt. och hur är det med Liam? Hur verkar han ta det?

Du skriver att det förhoppningsvis blir solsken. Det önskar jag er i massor. kramar om er..Mia

• qramiz

Slälvklart måste jag kika in och se hur familjen har det......och önska att dagen kommer att gå bra , förstår att det är tungt och visst får man gråta- inte alls konstigt med tanke på allt fint många har skrivit...Vill bara än en gång tacka er för att ni orkat med att dela ert liv med många av oss.......Qramizzar

• Valencia

Även jag har tänt en stjärna för dig lille Tille.

Tack till dig mamma Therese och till dig pappa Nicklas för att ni låtit oss ta del av erat liv.
    Så mycket kärlek och värme är inte ofta man träffar på.

Många kramar!

• Lycklig Mamma2005

Nu har även jag och min familj tänt en stjärna för lilla Tille...

• KatastrofKatt

hur tänder man en stjärna för fjäril?

Svar på tråden Tilles tråd