• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tesan81

Hej familjen! Hur har natten varit? hoppas att ni har de bra trots omständigheterna *tänker så mycket på er* Kramar!

Älskar Villemo
  • Lindhis

Lille Tille har gått vidare.... han finns i landet bortom där vi en dag åter kommer att möta honom.
    Som min son sa, tror du Tille leker med min Issi och Ollie nu? (Det är våra hundar som fått lämna oss.)
    Jag det tror jag säkert att han göra svarade jag
    Då kan han få Issi av mig för jag har ju en annan vovve nu.

jag tänker på er stora varma kramar från Halmstad

• snuttefilten

Hej Therese. tänker på er mycket nu inför det ni har att göra men tänk så här att nu är älskade lille Tilleman där han inte behöver lida nå mer.
    jag har följt eran son här på nätet o han tog mitt hjärta han kommer alltid att finnas kvar där o i mina tankar men framför allt hos sina otroligt starka föräldrar ni har varit ett par underbara föräldrar han hamnade verkligen hos rätt personer.kram till alla i familjen.

• ung tvillingmamma

Ännu en stjärna är tänd för lilla Tille.

• loppan1

Hej Therese
    Har läst Aftonbladet och fällt en tår till. Hoppas att ni kan gå vidare med sorgen och saknaden och planerna på att syskon.
    Ni kommer att finnas i mina tankar
    Kram

Jag tittade upp mot himlen igår och kunde riktigt se Tille sitta på sin stjärna och tindra

• Kollsmitt

Kan man inte läsa dagboken i nya versionen?? jag hittar den iaf inte.....*surar*

• Morrisen

Jag har suttit framför datorn med tårarna rinnande och läst om Tille och er familj men har inte skrivit något tidigare.
    Jag beklagar er sorg djupt och hoppas att Tille i fortsättningen kommer att vaka över er som en skyddsängel.

Man blir så oerhört tagen när man läser om allting och vilken styrka som ni ändå visar i er svåra situation.

Kramar till hela familjen

• mamma990305

vf kan man inte läsa thereses dagbok efter den 8 april ???? nån som vet
    kram

• CORPSBRIDE

Hej Therese...hoppas att ni mår bra trots allt och att ni inte har så jobbigt..Tänker hela tiden på er och Tille.
    Kram Elionor.

• loppan1

Hittar inte heller dagboken i nya nu, kommer inte in på gamla fl

Svar på tråden Tilles tråd