• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pernilla71

Godmorgon Therese och Niclas.
    Läste just om er i Aftonbladet. Fantastiskt av er att känna att ni vill ha ett barn till! Tille går ju aldrig att ersättas men han kommer alltid att finnas kvar i era hjärtan. Jag tror att man gör rätt i att bestämma ganska snabbt hur man ska fortsätta livet. Jag tycker att ni gör helt rätt och jag önskar er all lycka och häller tummarna för er. Hoppas att ni orkar fixa med allt som den kommande veckan kommer med. Kan ju bli lite tungt. Jag har er i mina tankar och jag vet att många med mig har det samma.

Kramar i massor/Pernilla

• Fröken Stålhand

Tände en stjärna till Tille! Dock blev det stavfel *gråter* så stjärnan heter Gildklimpen Tille (Ska vara guldklimpen Tille...)

Sara

• solrosen74

jättefint skrivet i aftonbladet i dag. all heder åt dom för det dom gör.

• LillKurren

Har också tänt en stjärna för er underbara lilla pojke!
    Så fint du skrivit - Tille kunde verkligen inte haft bättre föräldrar!

• Pernilla71

Therese.
    Jag undrar om man (jag) får lov att skicka en blomma till Tilles begraving och i såfall vart och när?
    Jag förstår om ni säger nej för tänk vad eran kyrka skulle fyllas på blommor :)
    men jag vill iallafall fråga.
    Kram/Pernilla Johansson, Västerås

• annicaroo

vila ifrid lilla Tille!!!ha det så bra hos änglarna !titta till din mamma o pappa då och då!

• Blåviol

Självklart har jag tänt en stjärna för dig, Tille stjärngossen.

• Jissa

Hej på er familjen!

Skönt att ni känner att lättnaden tar över känslan av sorg. Fast så kanske det inte alltid kommer vara, men det verkar du ha insett också, Therese.

Sänder er en tanke här i vårsolen. Ni är fortfarande ständigt i mina tankar, liksom er lille Stjärnöga Tille. Jag tror att han har det bra nu. Det är en lugnande tanke.

Sköt om er, kramar från jissa

• Berkemo

Vi har också tänt en stjärna för Tille. Kramar Fam. Berkemo

Svar på tråden Tilles tråd