• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Clis

Godmorgon!
    Vilka fina annonser. Så vackra.
    Ha en så bra dag som möjligt!

Kram Clis

• downismor

Jätte fina annonser!
    Tårarna kommer när man tänker på Tille med de vackraste ögon jag har sett.
    Tappra Therese, jag beundrar dig så....
    Många kramar till hela familjen!!!
    //Sandra

• Pyret 85

Godmorgon familjen! läste precis annonserna. verkligen jätte fina. tårarna började trilla direkt.
    Hoppas ni får en fin dag!

//Mamma till världens sötaste Lian
  • CrystalHeart
    God Morgon familjen!

Hoppas natten gett vila och ro.

Var precis in och läste de underbara annonserna.
    Så fina dikter, som passar så bra in på er lilla fjärilsprins.

Hoppas dagen blir bra för er alla.

Sänder en famn med *styrkekramar* er väg!

Och du Tillevännen, hur är det där uppe på din stjärna?
    Har solen börjat väcka dig till en ny dag med bus och skratt?
    Din gåva av visdom till oss alla, kommer aldrig att glömmas bort.

Tack för allt du gav din korta tid här på jorden.
  • fru bengtsson

Godmorgon!

Har också precis läst annonserna och de fina dikterna. Tårarna rinner förstås...
    Tänk så mycket och så många ni berör! Jag är ganska säker på att du Therese och förstås resten av familjen också kommer att leva vidare i våra minnen och i våra hjärtan.
    Aldrig skulle jag kunna glömma dig, som så starkt, öppet och kärleksfullt lät oss ta del av ert liv och lärde oss så mycket om vad som är viktigt här i livet!

Jag hoppas att natten har bjudit på skön, trygg vila och återhämtning och att dagen idag blir precis vad ni vill att den ska bli!

Varma kramar, Angelica

• sarek
    Godmorgon familjen.

Var inne och läste annonserna. Vad fina de är...tårarna rinner längs kinderna.

Ha en jättebra dag och ta väl hand om varandra.

Kram ifrån oss.
    Lotta o Simon
  • dexterswife

God morgon familjen. Läste annonserna, det var verkligen jättefina.

• mollanmus

Gpd Morgon! hoppas ni får en fin dag
    kram fia

• Maggan78

God morgon familjen!

Vilka fina annonser det blev. Väldigt talande, stämmer in på den Tille vi alla fått känna.

God morgon Tille! Hunnit busa något idag? Ha en skön dag på din alldeles egna stjärna!

• Safari

God morgon.
    Här nere runt Uppsala verkar det bli en ny solig dag

Ser att ni valt namn på boken. Jätte fint och väldigt passande.

Fick gråta en skvätt nu på morgonen då jag läste Tilles dödsannonser. Tänk att Tille fortfarande väcker så starka känslor.
    Är ganska så säker att han kommer att fortsätta med det en lång tid framöver.

Tille-lille, jag hoppas att du har det bra tillsammans med alla andra små änglabarn och att de tar hand om dig. Kanske har du träffat på Oskar och Max?

Önskar er en riktigt bra dag.

Kram till hela familjen.

Svar på tråden Tilles tråd