• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nina75

God Morgon!
    Även om jag bor nere i Skåne var jag inne på ST.nu för att läsa de underbart vackra annonserna.
    Tänker på er och jag önskar er allt gott i framtiden.
    Tack för att vi fått dela ert liv dessa månader och fått oss andra att inte ta allt för givet här i livet!

Många tröstande kramar

Nina

• Cineline

God morgon!

Har också läst Tilles annonser, och håller med alla andra. Dom var jättefina och passar verkligen lille söta Tille. Nu rinner tårarna igen. Är det någon här på Familjeliv som har skrivit dikterna?

• fru bengtsson

Nu måste jag fråga en sak...

Visst är det 2 olika böcker som kommer att ges ut? (Alltså förutom Hemgårns bok) Eller har jag missuppfattat?

• Pyris

Godmorgon Familjen!!

Har också tittat på Tilles annons. Jättefin...
    Hoppas allting är bra med er även denna dag.

Kramar

//Paula

• Smurf26

Sitter nu på jobbet och har precis läst de fina annonserna och tårarna trillar ner för min kind. Jättefina dikter! Hoppas ni får en fin dag. Kramar

• Amazona

God morgon familjen. Vad härligt att höra att besöket på begravningsbyrån gick så bra. Hoppas att ni får en bra dag tillsammans och kan njuta av att kunna ägna mer tid åt varandra nu. Många kramar, tänker på er hela tiden.

• Kaspers mamma

Godmorgon familjen!
    Hoppas att ni haft en bra natt och att ni fått ro i själen.
    Lilla Tille va en lite kämpe, men han har nog oxå fått ro i själen nu när han vilar på sin stjärna..

Kärlek och styrka från oss!

Kram Sandra med familj

• viktoranton

Godmorgon!
    Har nu läst tidningen, otroligt fina annonser, det kom många tårar!
    Hoppas ni får en bra dag.

Många kramar

• Lindan77

Hej!
    Vilken bra och underbar boktitel, passar perfekt!
    Annonserna var väldigt vackra!
    Kramar Linda

• LillemanTösa

God morgon..

Har precis läst annonserna..Åh, vilkna vackra ord..de stämmer så väl...

Här skiner solen och jag hade solglasögon på mig för första gången i år när jag körde till jobbet..
    I eftermiddag ska Färjestad firas på torget här i Karlstad, skulle kunna tänka mig att det blir Mycket folk..

Hoppas att Ni sovit gott inatt, och att ni inga märkliga drömmar har haft..

Nu ska jag återgå till jobbet en stund..kikar in snart igen..

Många soliga Varma Leendes Kramar till Er, goa Ni..
    KRAM KRAM KRAM KRAM

Svar på tråden Tilles tråd