• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hallå och godmorgon !!!!
    Sitter nu här mitt i natten och kan inte sova, fy och usch vad trött jag kommer att vara i morgon när jag ska upp med vår vilding runt 07.00. Skulle bara tala om att jag tänker massor på er ,nu som alltid de senaste månaderna. Annonserna i st.nu
    var jätte fina. Dikten var så passsande det måste ha varit svårt att välja bland alla vackra dikter som folk har skickat. Var inne och läste om Kristoffer, De hade det riktigt jobbigt nu. Känns så grymt att flera barn drabbas så hårt. Men på samma gång skönt för er kan jag tänka mig, att ha någon att ventilera alla tankar och funderingar med som verkligen förstår vad det är ni går igenom. Nu ligger ju ni steget före och har gjort hela tiden. Ni är tappra och helt underbara !!!!!
    Hoppas ni får en trevlig dag fylld av kärlek och ömhet !!
    Kramar Desse

• Suss71

Lila,lilla Tille....
    Du saknas oss....

An angelface smiles to me
    Under a headline of tragedy
    That smile used to give me warmth
    Farewell - no words to say
    beside the cross on your grave
    and those forever burning candles

Needed elsewhere
    to remind us of the shortness of our time
    Tears laid for them
    Tears of love, tears of fear
    Bury my dreams, dig up my sorrows
    Oh, Lord why
    the angels fall first

• USAmamma

Ja, nu trillar tårarna igen efter att ha läst annonserna i ST...

?Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar? vad FINT!!
    Ha en god natt!
    Kram
    sofia

• NettAnn

Även om jag vet att Tille har det bra nu så blir jag så ledsen när jag läser o tänker på denna lille snutt som var för bra för att få stanna kvar här på jorden hos oss.

• LillaMy78

Jättefin dödsannons! Den dikten är jättefin!
    Tänker på er varje dag.

• Miina

Tittar in för att önska familjen en skön dag! Följer fortsättningsvis din dagbok, Therese!

*kram*

• Angelica

Godmorgon!

Någon som kan hjälpa mig att hitta Tilles dödsannonons på www.st.nu?

Jag letar o letar men kan inte hitta den.

• Nana 24

Kikar in och säger godmorgon till familjen!
    Vilket fint namn på boken, Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar!!! Kunde inte vara mer passande! Jätte bra val tycker jag. Ljuset i ögonen kom med, det tycker jag kändes helt rätt, eller om det är just det lilla ljuset Tille med sin livsvilja, passar lika bra oavsett hur man väljer att tolka det! Jätte fint namn!
    Läste annonserna i Sundsvalls tidningen idag jätte fina, men man blir så ledsen, det blir mer påtagligt igen...lilla fina Tille, men jätte fina minnesannonser över honom.
    Vilken jobbig vecka ni har framför er...men jag beundrar verkligen ditt lugn Therese, man ska verkligen leva efter ditt måtto, att inte hålla på och älta och oroa sig för småsaker! Vi har verkligen mycket att lära av dig Therese!
    Ha en skön dag och hoppas att solen lyser på er! Här nere i Stockholm gör den det inte ja ja, varför vara irriterad på småsaker
    *kramar om* Lena

• cattis10

Tankarna finns ofta hos er. kramisar

Svar på tråden Tilles tråd