• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trissis

Nu har också jag läst Tilles annonser och gråtit här på morgonen. Så vackra, men så sorgliga...INGEN ska behöva skriva en dödsannons till sin halvårs bebis, ingen!! Otroligt vackra ord iaf som var nedskrivna.

Therese, jag har en fråga som du absolut inte behöver svara på, men jag har funderat någar dagar på den....Läste inne hos den andra lille pojken med EB att han har en sond. Är det så att man ser från fall till fall om en sond kan funka eller är det olika läkare som rek. olika?? Som sagt, känns frågan tung så ignorera den bara.

Hoppas nu att ni får en fin dag tillsammans, ta hand om varandra!

Kram Anna

• Ricky

Vilka fina annaonser på lilla Tille, helt underbara.
    Man blir riktigt tårögd, bara av att läsa din kamp, och nu annonserna, vilken styrka ni har.
    Kram ricky med familj

• kristallen

Har också läst annoserna. Jätte fina dikter!!!

Hoppas ni får riktigt skönt vår väder!

Tänker på er!

Många kramar .

Mamma till Kristoffer&Alexander
  • Berkemo

God morgon i vårsolen. Har varit in och tittat på Tilles annonser.Jättefina! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag är här och läser varje dag. Även om jag inte skriver på flera dar så tänker jag på eran goa familj. Många varma vårkramar från mig.

• Crispie
    Läste annonserna i st.nu... Så fina dom är!

Tille är säkert mäkta stolt över er!

Tänker på er

MÅNGA KRAMAR
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • minimamma12

Så otroligt vackra annonser!! Tänker på er! // Marina

• AnnaCarina

Go morron Therese med familj.
    Hoppas att ni hade en mysig kväll tillsammans igår och att ni fått sova inatt. Var inne och tittade på annonsen i ST, de var så fina med dikterna. Ni finns i mina tankar hela tiden, när jag gick till jobbet i morse så funderade jag på Tille-fonden, hoppades att det hade kommit in många bidrag och det har det ju helt klart. Det är ju ett tecken på att Tille var och är så mycket mer än "bara" er underbara son. Tyckte oxå att det var bra gjort av bokförlaget, ser fram emot när boken är klar.
    Jag hoppas att ni får en bra dag i dag, Ni är så förståndiga som fortsätter leva livet, så gott det går, vi vet ju alla att Tille är med er i allt ni gör, och det bästa ni kan göra för honom är ju att fortsätta leva.

Många och stora kramar
    Anna

• LOTTA N

God morgon på er hela familjen.

Läste annonserna här på nätet, så fina de är. Tänker på er och ta hand om varandra, hoppas att ni får en fin dag tillsammans. kikar in lite senare. Kramar.

• AnRe72

Har varit inne och läst annonserna i Sundsvalls tidning. De var jättefina allihopa! Det blir en fin titel på boken.

Nu ska jag åka till babysimning med minstingen. Det kommer en fotograf och journalist idag då simläraren fyller 90 år! Ja det är faktiskt riktigt, man kan inte tro det för hon är så pigg för sin ålder.

Kram på er Therese och Nicklas och har en fortsatt god dag!

Tänker på er alla!

Svar på tråden Tilles tråd