• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Clown

Godmorgon familjen! Läste precis Tilles annonser, så underbart fina de var! Tänker på er idag också, precis som varje dag.

Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Tonia78

Hej,läste precis annonserna.Jättefina är dom.Tårarna bara rann.Ha en bra dag!

• Killarna Larsson

Emsor: Boken ska heta
    "Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar."
    Fint, va?

• Änglasång

Boknamnet var vackert valt.Läste annonsen i ST.nu och blev tårögd.Många kramar till Therese,Nicklas,Liam och Dea...
    (Änglasång)

• Farth Vader

God morgon Therese och övriga familjen,

Känns fint att läsa i din dagbok, ni har mycket kärlek och stöd.
    Läste annonserna i tidningen, dikterna är jättevackra...Tille-Liten, världens finaste.

Hoppas ni får en fin dag, förstår att ni har mycket omkring er just nu. Ni finns ständigt i mina tankar ska ni veta. Önskar det fanns något jag kunde göra för er - en *styrkekram* skickar jag i alla fall.

Tja, verkar vara hyfsat vårväder här idag..men nog undrar jag hur tusan man kunde hamna så här långt upp i norr ;o) Men men..snart är våren här, och med våren kommer alla vackra fjärilar....Tille-fjärilar :o)

• Flutterby

God morgon familjen! Har läst annonserna, de är så fina. Hoppas ni får en lugn o fin dag i dag, jag tänker mycket på er.

• celwil

God-Morgon

Var inne och läste Tilles annonser och de var så fina. Tårarna rann igen. Dikterna var så passande på hur du beskrivit Tille.

Är inne och läser hur ni har det flera gånger om dagen. Känner att jag fortfarande vill följa Er väg.

Varma hälsningar Cecilia

• Bonus

Go´morron! Önskar er en bra dag.. Lästed dödsannonserna,, mycket fina

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Lady Tess

Tänker på er.

Kramar om er.

Sköt om er.

Hoppas ni har det lika fint väder i Sundsvall som vi har här i värmland!!

Kram Terese

• Luffarmor

Hej
    Hoppas att natten har varit lugn för er.Tankarna kommer ju så lätt på nätterna o då är sömnen svår att hitta.
    Var inne o kikade på era fina Tille annonser, helt underbara, på ett sätt blev det så konkret att han inte finns hos oss mer. Konstigt.
    Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrg slocknar vilket fanastisk namn ett mer passade finns ju inte.
    Ha en bra "vårdag"
    Hälsnigar från andra sidan kvarken

Svar på tråden Tilles tråd