• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Sambima:

Det var nog Sussie du menade...

• Månsi

frågar igen hur ser baksidorna ut ?? tar man ett papper å klistar på där bara eller hur gör man ???

• Hannie

Har du tänkt använda dig av lösblad och sätta in i plastfickor?I så fall har du ju två layouter i en plastficka, med framsidorna uppåt förstås.
    Då syns inte baksidan.

• Månsi

aa just smart tänkde inte på de hehe *L*
    ne ska neråt stan nu ha de :)

• Lamilla

Hejsan tjejer! har precis lagt in en LO som jag jobbat med under helgen. Detta ar mer min stil an de foregaende LO's jag gjorde, men det tar lite tid att hitta sin "genre" Jag har gjort bokstaverna i photoshop, for att fa en exakt fargmatch har jag scannat in papperna som jag jobbat med och pa det sattet kunnat anvanda samma kulorer. (min sambo gav mig ideen) Att klippa och skara ut bokstaverna var jobbigt, men val vart jobbet Idag vantar jag pa mitt paket ifran lifetimemoments...det borde komma idag...*hoppas*

• Kaki

Har kikat runt på lite sidor på nätet och undrar vad punch är för nåt? är det typ ett skärverktyg eller??

• Månsi

var på bokia i dag kolla bara lite snabbt dom hade rätt stora papper va kan de va för st hann inte fråga gumman börja panikskrika :) å hundfan ståg utanför å skällde men sånt e livet :)

• Anna76

Jag har beställt från Inkywings idag! Tjoho! Hoppas bara att Inky's väntade bebis inte tar alltför mycket tid... Jag vill ju ha mina saker!!!

Svar på tråden Scrapbooking2!