• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • cia75

Problemet är att jag sitter och scrappar vid KÖKSBORDET
    Därför blir det ett evinnerligt släpande av prylar fram och tillbaka. Jag behöver verkligen en scraphörna
    Alla mina fina saker står undanställda i ett hörn... *buhuuuu*

• Sussieb

Jag vill också ha ett eget rum som jag kan ha mina scrap saker i..... Så som det ser ut nu så sitter jag i vardagsrummet när Sebastian sover men om han är vaken så sitter jag i köket för än så länge så når han inte där........
    Så när vi flyttar från denna trea så vill jag ha en klädkammare som man får plats med skrivbord och pyssel eller en fema om man får önska.....

• Sussieb

Månsi du vill nog ha dina saker i plastficka så det inte blir förstörda av alla som ska fingra på dina sidor.....

• Kaki

Tror ni detta kan vara en bra start för mig so är helt ny på området?

www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet

Eller tycker ni att jag istället ska beställa lite smått & gott från nätet, typ från Papprika??

Jag vill också scrappa................

Ha en fortsatt härlig lördagskväll och glöm inte bort att ställa om klockan innan ni går och lägger er!!

• cia75

Kaki:
    Menar du Panduros Startpaket? Jag tycker det verkar vettigt

• Kaki

Cia75:

Japp, jag menar startpaketet. Dock skulle jag vilja ha andra färger på papprena, men man kan ju köpa till papper....

Jag tror jag testar det!

• Jozebelle

Starta med det du och köp till papper sen...dels har du hos decor-unique och sedan har du massor med papper på www.paperaddict.com/

Lycka till med scrappandet och du ska se att snart fastnat nog även du i denna roliga hobby...

• sambima

Kaki
    Ang. paketet från Panduro

För dem pengarna skulle jag köpa mönstrade papper och dekor från Papprika. Bra och "billig" bakgrundspapper säljer Ylva på Dekor Unique. Sen bra sacks (mitt eks funkar inte), limpenna och klisterlappar.

Jag tycker att du kommer få bättre material än den som Panduro har i sitt paket.

Sambima

• sambima

ÖRESCRAP!!!

Måste bara få berätta! Jag är sååå stolt att allt gick vägen!
    Nu har jag vilat lite från gårdagens scrapfrenzi!

Örescrap blev en riktig succe och vi var 33 stycken deltagare där som alla satt från 11:00 till 22:00 och scrappade!

Det var så otroligt kul att träffa scrapparna IRL, titta i varandras album, sitta och scrappa tillsammans.

Det kom FEM scrapbooking affärer!!! Dreamcottage, minelle.se, papper och sånt, HB Svensk scrapping och Scrapbook etc. Så vi 33 deltagare är alla panka nu!

Jag handlade för över 1000kr... min budget var 700... aj, aj i plånboken.

Affärerna sponsrade med underbara priser så alla deltog i tävlingarna och det var sååå fina saker som skapades igår!

Nästa träff kommer jag att anordna i April, så håll utkik om ni vill va med. Det verkar som om 33 platser redan är bokade! Men jag kommer att hålla 50st platser öppna nästa gång!

/Sambima

Svar på tråden Scrapbooking2!