• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • cia75

Javisst!! Panduros startpaket verkar schysst. Var lite sugen på det jag med men sen blev det inte av utan jag köpte lösa delar istället

Klart ni ska prova scrappa ni som vill. Alla kan scrappa för man gör ju som man själv vill ha det!! Det enda som är viktigt att tänka på om man vill att det ska hålla så länge som möjligt är att använda syrafritt.
    Annars är det ju fritt fram!!!
    Scrappa mera!!!

• Månsi

de blir att åka till ö-o på mån å handla :))) tack för hjälpen kommer säkert att behöva mer hjälp men tack så jätte mycket så länge till ER alla

• Hannie

Ja, startpaketet verkar vara bra. Lite papper, pennor, bokstavsmallar och sånt. Det behöver inte heller bli så dyrt att själv plocka ihop några syrafria pappersark i olika färger, en penna (t ex svart), klisterlappar för att fästa fotona (kostar typ 25 kronor på fotoaffär eller bokhandel) och kanske någon dekoration. Mönstersaxar klara man sig utan. En vanlig hobbysax kommer man långt med.

• Hannie

Hej Cia! Såg inte ditt inlägg.
    Har du pysslat något i helgen?

• Hannie

Jag är hos svärföräldrarna så jag kan inte scrappa i helgen. Köpte däremot lite förvaringsmappar på bokhandeln idag. Så hemskt att låta sina fina papper ligga staplade på golvet och bli dammiga!
    Sökte egentligen efter hängmappar, men de är i fel format.
    Eller så är det jag som bor i fel land.

• cia75

Hej Hannie!
    Nej, jag har inte hunnit Saknar lite inspiration dessutom
    Men den kommer...
    Har du pysslat?

• cia75

Hihihi vi postade samtidigt
    JAg måste också ha förvaring till mina papper. Ska ta och göra ett besök på bokhandeln i veckan...
    Mannen jobbar natt och jag ORKAR inte släpa fram mina scrapprylar... Annars hade jag kunnat scrappa halva natta

• Hannie

Oj, jag trodde din idébank var aldrig sinande!
    Nämen, så blir det för alla förr eller senare. Du får surfa runt och hitta något att scrap-lifta.
    Scrapbooklifestories har fina layouter i forumet, ifall du har en användare där!?

• Hannie

Hehe, du måtte ha samlat på dig mycket papper då du inte orkar bära fram det!!!
    Har lovat mig själv att få ordning på mina grejer innan jag beställer mer från scrapaddict. Oinspirerande med grejer som ligger utspridda. Är ändå lyckligt lottad som har en eget rum för pyssel, fast snart ska min dotter få ta över rummet. Undrar just var mamma får hitta sig ett vrå då...

• Hannie

Nä, nu ska jag hjälpa maken att natta lillgumman. Hon har fått för sig att hon inte längre vill lägga sig kl 19. Igår var hon uppe till 23 och dagen innan det till 24. Hon har energi för två vuxna personer den lilla damen!
    Ha en fortsatt skön helg så hörs vi snart igen!

Svar på tråden Scrapbooking2!