• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • SC o EP

Har haft en liten paus i scrappandet men nu är jag igång igen!
    Har lagt in två nya LO:s i GB. Inte världens bästa kvalité på bilderna men ngt ser man väl ändå!

Ha en trevlig kväll!

• Hannie

Sambima:

Vad gulligt det ser ut med dina "eks"! *skrattar*
    Blir det ett nytt tangentbord i julklapp kanske!? Fast man klarar sig rätt så bra utan eks oxå!

Lät som en underbar dag ni hade med Örescrap. Vilken lycka att få handla material "live". Förstår att det svider i plånboken. Det där med budget försvinner nog lätt ur huvudet när man har papper och material som man kan känna och ta på och KÖPA på plats.
    Är så avundsjuk!

• Sussieb

Hannie Blommorna finns också på Panduro såg jag igår när jag kollade katalogen.....

• sambima

Hörrni!

Om ni vill ha info om Örescrap till nästa träff så mejla till

orescrap@hotmail.com

så sparar jag era adresser och skickar till er när det blir dags för nästa omgång!

Sambima

• Sussieb

sambima
    De ville veta hur ni haft det inne på scraproom.....
    La in länken hit.....

• Månsi

nee e de så illa de från pandtuo ? jaha men killen har ju köpt de de e ju inte jag som betalar heheh :) blir någ bra ialf :)

• Månsi

en fråga ni som kör med A4 vart köper ni papper hittar bara 12 x12

• Kaki

Jag har en fråga, finns det några böcker om scrapbooking man kan köpa (om de är billiga vill säga) eller låna på biblo??

Jag skulle vilja ha några mallar att titta på när jag ska scrappa för första gången. Har för avsikt att skaffa lite material snarast

Eller hur gjorde ni första gången???

• Kaki

Japp Månsi, där måste jag kolla.....

Svar på tråden Scrapbooking2!