• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bambigirl

Lamilla: Jättefin! En sån vill jag göra när jag får barn!

Har funderat på en sak. Varför verkar så ånga av er skriva texterna i era LO's på engelska??? Jag har hittils skrivit alla texter på svenska, känns mest rätt för mig. Och då förstår alla i släkten (mormor kan inte engelska=

• Lamilla

Hmm.. Kanske for att Mayas pappa ar amerikan och att vi bor i Usa? Min mor forstar engelska samt alla mina syskon, men det blir svarare med hans familj och vara gemensamma bekanta om jag skulle skriva pa svenska, oversatta allt Men jag tanker faktiskt gora en "svensk" LO (Kart barn har manga namn) eftersom jag inte hittar ngt liknande i engelskan.

• sambima

Mina barndoms LO:s gör jag på engelska därför att mitt modersmål är engelska och jag kom till sverige som tio-åring. Vissa LO:s med min familje görs på engelska.

De flesta andra på svenska.

• cia75

7 gypsies är jättefina!! Säljs de endast styckevis?
    Jag håller på med sonens bilder än så länge men jag ska till och beställa mer så småningom och då blir det andra papper än de sockersöta jag har nu Då ska det scrappas renovering och även BoM...
    Mera tips

• sambima

7 gypsies finns nog i paket också, fast jag vet inte varifrån. Jag har alltid köpt papper styckevis.

• jannice

Lamilla..gud vad fin! Ska göra en sån jag med...dvs CASEa din... :D
    Håller ju på med min dotters album, väntar påm itt paket från twopeas!

Hur är moralen i Scrapvärlden när det gäller att kopiera och ta från andra. Själv skulle jag bli glad om ngn "härmade" mig...Vad säger ni som varit med ett tag ???

• sambima

Alltså - det finns nog inget som heter orginal när det gäller LO:s. Allt som man gör har ju i princip ngn annan gjort innan, fast lite annorlunda. Fast man inte CASE:ar medvetet så har säkerligen ngn annan gjort det tidigare.

Men jag skulle bli smickrad om ngn tyckte om min LO tillräckligt för att göra en själv.

• Sussieb

Jag ser det bara som posetivt om någon gillar min still och vill göra lika!!!!

• Lamilla

Tack sa mycket for era komplimanger!

jannice du far CASE:a hur mycket du vill!

kolla in: www.twopeasinabucket.com under gallery
    om du vill ha inspiration!

Svar på tråden Scrapbooking2!