Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Åh vad fint garfield!! och Millface!!!
Jag har också ett kort i mitt galleri... till mamma
Säg till när du gjort klar din layout Lamilla! Längtar efter att få se lite nya layouter.
Själv har jag det lite magert på layout-fronten. Väntar på en beställning från lifetimemoments samt lite foton från proprint.
Man hinner inte göra så mycket när man har en 5-månadersbäbis hemma. Tränar också tre kvällar i veckan och efter det brukar det vara läggdags (lilltjejen har vill stiga upp kl 6 på morgonen nu när det blev vintertid, jäääsp).
Jaja, det kommer väl inom sin tid. Tills dess njuter jag av alla era fina layouter. Ni är så kreativa hela bunten.
Usch, vad jag skriver fel. Hoppas ni inte bryr er att fel ord smyger sig in i meningar och att bokstäver faller bort.
Ny LO inlagd! *torkar bort svettdropparna pa pannan*
DEn har har jag inte CASE:at det minsta...de sma fotterna ar Mayas avtryck som sjukhuset gjorde, har scannat in bilden och forminskat. Nallen har jag hittat i clipart. Har andrat lite farger pa den sa den skulle "smalta" in
Nu planerar jag nasta projekt!
Vilken fin, Lamilla!
Härliga färger, annars lätt att bb-layouter blir babyblå eller babyrosa. Detaljerna är också underbara, ramen runt fotot, borden tvärs över sidan, de små etiketthållarna...
Jag ruvar på min bb-layout, få se när det är dags att kläcka den!
Jätte fin LO Lamilla! Så mysigt att du tog med hennes fotavtryck! Man får verkligen BB känslan!
vilken fin cia mor blir någ super glad över den :)
Cia
Din mamma kommer bli jätte glad för det kortet!
Känner jag månne igen öljetterna?!
Sambima
NU har jag äntligen scannat och lagt upp lite nyare LO:s.
Akvarelle (jag vet att det är utan E på slutet) är den nyaste - bakgrunden har jag gjort genom att leka med MM Paint set Harvest - det var suuuuper kuuul! Sen stämplade jag med MMs foamstamps - rubriken.
Resterande LO:s gjorde i somras och tidig höst. Sen har jag inte scrappat mer LO:s. Har ingen inspiration till det just nu.
Välkomna in o titta!
Nu har jag lagt in fler LO:s.
På den med Luffe (luffe_green) kan ni se att jag har använt mig av quickkutz figurer: mini tags, tag och mapleleaf.
Sambima