• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • cia75

Åh vad fint garfield!! och Millface!!!
    Jag har också ett kort i mitt galleri... till mamma

• Hannie

Säg till när du gjort klar din layout Lamilla! Längtar efter att få se lite nya layouter.

Själv har jag det lite magert på layout-fronten. Väntar på en beställning från lifetimemoments samt lite foton från proprint.
    Man hinner inte göra så mycket när man har en 5-månadersbäbis hemma. Tränar också tre kvällar i veckan och efter det brukar det vara läggdags (lilltjejen har vill stiga upp kl 6 på morgonen nu när det blev vintertid, jäääsp).

Jaja, det kommer väl inom sin tid. Tills dess njuter jag av alla era fina layouter. Ni är så kreativa hela bunten.

• Hannie

Usch, vad jag skriver fel. Hoppas ni inte bryr er att fel ord smyger sig in i meningar och att bokstäver faller bort.

• Lamilla

Ny LO inlagd! *torkar bort svettdropparna pa pannan* DEn har har jag inte CASE:at det minsta...de sma fotterna ar Mayas avtryck som sjukhuset gjorde, har scannat in bilden och forminskat. Nallen har jag hittat i clipart. Har andrat lite farger pa den sa den skulle "smalta" in Nu planerar jag nasta projekt!

• Hannie

Vilken fin, Lamilla! Härliga färger, annars lätt att bb-layouter blir babyblå eller babyrosa. Detaljerna är också underbara, ramen runt fotot, borden tvärs över sidan, de små etiketthållarna...
    Jag ruvar på min bb-layout, få se när det är dags att kläcka den!

• sambima

Jätte fin LO Lamilla! Så mysigt att du tog med hennes fotavtryck! Man får verkligen BB känslan!

• sambima

Cia

Din mamma kommer bli jätte glad för det kortet!

Känner jag månne igen öljetterna?!

Sambima

• sambima

NU har jag äntligen scannat och lagt upp lite nyare LO:s.

Akvarelle (jag vet att det är utan E på slutet) är den nyaste - bakgrunden har jag gjort genom att leka med MM Paint set Harvest - det var suuuuper kuuul! Sen stämplade jag med MMs foamstamps - rubriken.

Resterande LO:s gjorde i somras och tidig höst. Sen har jag inte scrappat mer LO:s. Har ingen inspiration till det just nu.

Välkomna in o titta!

• sambima

Nu har jag lagt in fler LO:s.

På den med Luffe (luffe_green) kan ni se att jag har använt mig av quickkutz figurer: mini tags, tag och mapleleaf.

Sambima

Svar på tråden Scrapbooking2!