• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Lindisen1

Tjejer kolla - jag fick svar på mitt sista mail från dreamcottage - ärligt talat så tror jag inte att hon talar sanning...men, men - huvudsaken är att jag får mina saker...

"Hej Linda,

Enligt våra noteringar så är dina varor

skickade, eftersom du inte mottagit dom

ännuu så har dom nog försvunnit med

posten. Ledsen att det blivit så här.

Vi får plocka ihop nya till dig.

Hälsningar

**Barbro**

• sambima

Lindisen

Det är iaf bra att hon skrev nu och att du får dina varor snart.

• Lamilla

garfield! Vilka fina julkort!

Millface, underbara bilder ifran brollopet som du kan scrappa med, sjalva LO ar valdigt enkel men samtidigt "rik" (har lite svart att formulera mig ibland

Hannie och simba...jag har bestallt ifran lifetimemoments.com. De ar mycket trevliga att bestallla ifran men samtidigt brukar det ibland bli lite val mycket klydd Nu senast hade de glomt att packa ner 3 grejer som jag betalt (24$sammanlagt) de bad om ursakt sjalvfallet och jag fick sakerna nagra dagar senare.. men lite onodigt Men alla ar vi ju manskliga..och det ar manskligt att fela. Underbara manniskor som jobbar dar iallafall. Alltid snabba och snalla med sina mail.

• Lindisen1

Sambima - ja! Det känns bra - hoppas det inte strular igen. Jag svarade faktiskt henne att jag har hört av flera att det tyvärr bruka strula med dem, så jag hoppas att de får sig en tankeställar och skärper till sig - annars kommer de att förlora kunder.
    Det värsta är ju bara att de har så fina saker...

• sambima

Lamilla, ja jag har handlat från dem flera gånger tidigare och det har alltid gått bra med mitt VISA.

Jag gillar dem också, jätte trevliga att ha o göra med så jag kommer att återkomma!

• sambima

Garfield! Det var länge sen!

Jätte fina julkort! Ska också sätta igång snart, bara jag blir klar med ett PM nångång!

• Lamilla

Haller pa att scrappar for fullt en LO med Maya som alldeles nyfodd ( den andra blev jag missnojd med...) Den har har jag inte CASE:at alls! Kanske blir klar med den idag...we'll see.. Vissa dagar har jag ingen kreativitet alls..buuu

• Jozebelle

Jag väntar på paket från the bunkhouse och paperaddict...Hoppas det kommer snart nu!!!!!!!

• Jozebelle

Har lite dåligt med inspiration just nu....eller egentligen är det energin igen som tryter...

• Hannie

Lindisen:

Joo, lite misstänkt låter det eftersom företagen ej brukar ersätta sånt som fösvunnit i posten.
    Antingen är hon jätteschysst som ska ersätta dessa eller så är hon helt enkelt oärlig och inte kan stå för att hon missat att ordna din beställning.
    Huvudsaken är att du ska få dina grejer!

Bra också att du nämnde att många tycker det är struligt att beställa från dem. Kanske skärper de sig nu.

Svar på tråden Scrapbooking2!