• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Tyvärr var det rätt så mycket som var out of stock, b la Doodlebug-grejer... Tråkigt!

• sambima

Hannie, jag har alltid fått inom fem dagar fr att de skickar ut. Hoppas bara att det inte hamnar i tullen! Då tar det längre tid.

Sambima

• Lindisen1

Jag har ett problem, och måste höra med er om ni har råkat ut för samma sak, och om ni har något råd!

Jag har tidigare beställt saker från dreamcottage.nu, och fick det mesta jag hade beställt, men dock saknades det ändå en del saker.
    På följesedeln stod det att mina saker skulle komma så snart de hade fått in dem.
    Eftersom jag ingenting hade hört på länge, så skickade jag ett mail till dem, och föreslog att jag kunde byta ut mina tidigare beställningar mot andra saker, papper som jag skrev ner.
    Eftersom jag redan har betalat allting är det väldigt irriterande att jag inte får mina saker.
    Jag har fortfarande inte hört något från dem, så nu skickade jag ett mail till och påminde dem.
    Är det någon mer som har råkat ut för samma sak från samma ställe? Någon som har någon bra idé om vad jag ska göra?

Kram från mig

• Hannie

Nu har jag i alla fall tappat helt förtroendet för Dreamcottage! Det är så många här som haft problem med dem.

Tråkigt Lindisen att du drabbats! Du har verkligen haft tålamod med de som mejlat och försökt ordna så att du får grejerna. De verkar inte vara särskilt måna om sina kunder då de inte kan ge snabba och raka besked om hur det går med beställningarna.

Okej, att det blir såhär ibland, men detta verkar upprepa sig gång på gång.
    De skulle behöva få hör vad deras kunder tycker om deras s k service, kanske skulle de skärpa sig då!?!

Tummen ner för Dramcottage!!

P.S Fanns förresten en tråd om just dett aproblem här på FL för inte alltför länge sedan. Hittade tyvärr inte den just nu. D.S

• Lindisen1

Ånej - är det sant?
    Jag hade ingen aning om att det är vanligt att det strular när man handlar från dem - då hade jag aldrig gjort det.
    Fy vad trist.
    Vet du om det brukar lösa sig överhuvudtaget, eller får man aldrig sina saker man har betalat för?

Tusen tack för svaret! Kram på dig Hannie

• sambima

Lindisen, det verkar alltid vara så med dreamcotage tyvärr.

Därför har jag aldrig beställt fr dem. Men de har mkt fina saker, och jag är glad att de kom till Örescrap så att jag kunde handla direkt där.

RING! Säg att du mejlat ett antal gånger och att du vill ha dina saker bums! Å portofritt får du ta och kolla också!

Lycka till, Sambima

• AprilKotten

Hej,
    är det någon som har beställt från www.babycupboard.com??
    Erfarenhet hur de fungerat?

de har så fina album!

//Sara

• SC o EP

Aprilkotten:
    Japp, jag har beställt därifrån. Frakten är ganska dyr men jag blev helt förälskad i deras grejor så jag var bara tvungen att ha lite saker

Vill man beställa ifrån de måste man först registrera sig /skaffa ett konto på deras hemsida sen måste man om man och bor i Europa, e-posta vad det är man önskar köpa. Efter det skickar de ett mail med hur man ska gå tillväga för att handla.

Är det ngt mer du undrar så fråga på!

• Hannie

Lindisen:

Jag tror nog att man alltid får sina grejer tillslut, det kan bara ta en väldans lång tid som i ditt fall.

Berätta gärna hur det går, ifall du får svar på ditt senaste mejl och så.
    Pengarna du betalat kommer du inte att förlora, Dreamcottage är trots allt ett "seriöst" företag.

Hoppas det går bra och att du får dina efterlängtade saker!

Kram: Hanna

• Lindisen1

Sambima & Hannie - jag kommer absolut att meddela er om vad som händer. Det är bara så vansinnigt irriterande! Dessutom kanske det är så att man har beställt saker, som man väntar på, och liksom inte kommer vidare utan dem...ggggrrrrrr. Nu är jag arg!
    Jag återkommer!

Svar på tråden Scrapbooking2!